Hyviä uutisia Hyviä uutisia
"Moi... mikä lintu?" "Moi... mikä lintu?"
Friteerattua hentaakkelia Friteerattua hentaakkelia
Karkki vai ...? Karkki vai ...?
Soijabotti Soijabotti
Simulaattori Simulaattori
Runkun jälkeiset ajatukset Runkun jälkeiset ajatukset
Pyöräilyä (ja tämä on mun kanava myös) Pyöräilyä (ja tämä on mun kanava myös)
anime sanna marin anime sanna marin
Tein vaakunan mieluummin kivoista asioista ;3 Tein vaakunan mieluummin kivoista asioista ;3
Ja sitten ydinaseiden räjäytys kerralla Ja sitten ydinaseiden räjäytys kerralla
Slam the doors Slam the doors
plöts :3 plöts :3
Stayin' inside Stayin' inside
Yle Yle
Otti osumaa Otti osumaa
A very happy wolf A very happy wolf
Satanisaatio Satanisaatio
Hyvästi uljas mölllöttimeni Hyvästi uljas mölllöttimeni
Kusinen rekkakuski Kusinen rekkakuski
Elämä ikkunan takana Elämä ikkunan takana
loooooooolllll :DDDDDDDD loooooooolllll :DDDDDDDD
ei saa kiusata >:3 ei saa kiusata >:3
Vasilinsaaren strelka Vasilinsaaren strelka
 748 näyttökertaa, 7 viestiä, 5.12 MB, 1 tiedosto, 15.04.2018 08:28:57
[ + 5 | ]

nyt siivoat sotkusi

[10762] [0.mp4] [5.12 MB] [723x1428] [15.90s] [] []

wc

(118)  · 

paperirulla

 · 

kissa

(5203)  · 

siivoaa

15.04.2018 14:59:34 | 15:02:27
#47550 [+-] Piilota Suosittele

>>47549

Ihan oikein. Kisulla oli aikasemmin mukava leikkiä ripsis-rapsis paperin kanssa.
Nyt huumon kiusaa >:3

Mut eihän tuo pahasti vääntele, että taitaa katti vaan ihmetellä.

15.04.2018 19:28:12
#47597 [+-] Piilota Suosittele

>>47536 hyvin koulutetut koirat on ihan mukavia, en itelle ottais mut en myöskään vihaa. Kissoja ei pahemmin kouluteta, raapivat huonekalut paskaksi, haisevat paskalle, sotkevat paikat, tiputtaa tavarat hyllyltä. Ja sit omistajat on vaan et "hupsu kissa :3:3 rikkoi tuhannen euron edestä tavaraa :3:3" vitun apinat.

23.08.2018 00:27:34
#86411 [+-] Piilota Suosittele

Itse koulutin emännän kissat menemään toiseen huoneeseen ko antaa ruokaa, ettei päät ole sitten ruokapussin ja ruokakipon välissä ko antaa evästä. Sillon hän sanoi että "ei kissat ymmärrä syy-seuraus suhteita". Nykyään hän sanoo "Kyllä, setä Pavlov".

[ 7 viestiä | ]