XD XD
vettelin ajosuoritus vettelin ajosuoritus
Kyllä lähtee Kyllä lähtee
Lapset Lapset
Muutama mp4n Muutama mp4n
Loukkaannuitko Loukkaannuitko
Hoi, mie oon manne Hoi, mie oon manne
Normipäivä allahu akbarlandiassa Normipäivä allahu akbarlandiassa
Voi jestas.. Voi jestas..
Intiaaneja Intiaaneja
Ihana nainen Ihana nainen
Vegaani makkara ohje Vegaani makkara ohje
setäkatu setäkatu
Rasisti Rasisti
Eräille käyttäjille Eräille käyttäjille
Juuh elikkäs ruokavideo Juuh elikkäs ruokavideo
aamupala aamupala
Muutama kuva 10. Muutama kuva 10.
Haittasuomalainen sananvapaus Haittasuomalainen sananvapaus
lohikäärme lohikäärme
hijab hijab
Tavallisen perheen arkea Tavallisen perheen arkea
hapsi_:n (varastama) pyörä kevätrenkailla hapsi_:n (varastama) pyörä kevätrenkailla
Herralla meni kuppi nurin Herralla meni kuppi nurin
@-
 635 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 01.12.2019 11:57:44
[ + 4 - | ]

Lelusuvakki

[37279] [61y4qVJIy9L._SX425_.jpg] [0.03 MB] [425x503] [] []
61y4qVJIy9L._SX425_.jpg

antero

(24)  · 

lelu

(92)
01.12.2019 13:52:00
#277318 [+-] Piilota Suosittele

277311

Ei saatana :DDD Nyt vittu lopetat niiden kärpässienien syönnin! MIksi suosittelisin noin paskaa kommenttia? Mörssarin aloitus oli paska ja sitä seurasi joukko toinen toistaan paskempia kommentteja. Nyt ei slerbari oikein lähtenyt, olet heikoin lenkki.

01.12.2019 15:01:58 | 15:02:41
#277379 [+-] Piilota Suosittele

277364

Eli mä olen vuosia esittäntyt suvakkia ja sitten jostain syystä päätän suositella rasistista kommenttia. Tajuatko yhtään miten tyhmältä sun jutut kuulostaa? Sulla on varmaan jokin logiikka tähän?

01.12.2019 16:19:51
#277418 [+-] Piilota Suosittele

Mikä lienee 'suvakin', joka terminä ylipäätään on saatanan turha ja typerä, määritelmä. Omaan silmään toi muistuttaa geneeristä hippiä.

01.12.2019 16:46:48
#277432 [+-] Piilota Suosittele

277424

Voi hellanlettas! Nyt mä ymmärrän. Sä luulet, että halveksin sua sun kaveripiirin vuoksi. Mulle on ihan sama kenen kanssa sä vietät aikaasi.

En halveksi sua edes sen vuoksi että olet rikollinen ja syyllistynyt niin pahoinpitelyihin kuin omaisuusrikoksiinkin, tai sen vuoksi että käytät huumeita, tai siksi että roolipelaat jonkinlaista natsia, tai että rottailet kotona työelämään kykenemättömänä.

Jos mulla on syy halveksia sua, niin se syy on siinä, että ylpeilet kaikella yllä olevalla.

[ 18 viestiä | ]