varmaan hauska peli varmaan hauska peli
Suoritetaan työkoneiden arvonta Suoritetaan työkoneiden arvonta
kun maskipakko tulee niin rupeatteko käyttämään tämän mallisia? kun maskipakko tulee niin rupeatteko käyttämään tämän mallisia?
vahapatsas vahapatsas
Ja toiset 4 Ja toiset 4
Suvakit servattu. Suvakit servattu.
Kun To Kilpa Kun To Kilpa
neekeri floyd neekeri floyd
Muistaako kukaan? Muistaako kukaan?
mulkku varasti Uber kuljettajan kännykän kojelaudalta mulkku varasti Uber kuljettajan kännykän kojelaudalta
Pandemia Pandemia
Fillarin suuntavilkku Fillarin suuntavilkku
Outi Kumpuniemi Outi Kumpuniemi
Muista käyttää maskia! Muista käyttää maskia!
vähän vaihtuu vähän vaihtuu
Persut, se ainoa oikea vaihtoehto! Persut, se ainoa oikea vaihtoehto!
Kun persulilta kysytään muusta kun maahanmuutosta Kun persulilta kysytään muusta kun maahanmuutosta
kiista kiista
Tällainen on meidän yhteiskunta Tällainen on meidän yhteiskunta
gondola day after gondola day after
katri kulmuni katri kulmuni
Nerokasta Nerokasta
oh snap oh snap
Tietääkö kukaan mitä madot/toukat maskeissa ovat? Tietääkö kukaan mitä madot/toukat maskeissa ovat?
 895 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 01.11.2017 17:40:46
[ + 4 - | ]

Devoluutio

[2128] [1509543366747.jpg] [0.13 MB] [720x1080] [] []
1509543366747.jpg

iran

(31)  · 

islam

(207)  · 

hiekkaneekerit

(18)  · 

rättipää

(36)  · 

pedofilia

(20)  · 

muslimi

(205)  · 

paskanahka

(148)  · 

terroristi

(102)  · 

vasemmistoliitto

(122)  · 

suvakit

(201)
01.11.2017 18:44:30
#5656 [+1] Piilota Suosittele

>>5638 Mutta kyllä tosiuskovaisia sitten naurattaa, kun he saavat paistatella Paratiisin iloissa, kun taas vääräuskoiset palavat Helvetin tulissa iankaikkisesta iankaikkiseen. Siellä saavat sitten kaikenmaailman ateistit ja jumalanpilkkaajat anella armoa tai edes hetken helpotusta kärsimykseensä, mutta uskovaiset vain sanovat: "Ei" samalla kun hymyilevät muikean koppavasti ja kääntävät tuomituille selkänsä :3

01.11.2017 21:20:21
#5694 [+1] Piilota Suosittele

5682 Taivaaseen päässeet ovat tietenkin puhdistuneessa mielentilassa, eivätkä muuta ajattelekaan kuin Herran loistokkuutta.

02.11.2017 05:26:44
#5771 [+-] Piilota Suosittele

>>5769 Kyllä, mutta tuolla ei ole mitään tekemistä ateismin kanssa. Uskonnoissa on yleensä selvät säännöt käännyttää muita ja levittää paskaa, ateismissa taas ei.

02.11.2017 17:29:29
#5846 [+-] Piilota Suosittele

5843 Taivaassa ei voi suvaita minkäänlaista syntiä. Mutta eihän kukaan Taivaan iloihin päässyt voisi kuvitellakaan rikkovansa Herraa vastaan. Heillä on toki vapaa tahto, mutta he eivät silti tee mitään, mikä olisi Herralle epämieluisaa. Se nyt vaan on niin, eikä ole ihmisten asia tietää, miten nämä asiat toimii. Herran haltuun.

15.04.2018 03:16:37
#47442 [+-] Piilota Suosittele

>>5638 Uskonnoissa oli ennen se hyvä että piti ihmiset kurissa, ja kaiken sen rankan elämän kanssa oli sentään toivo siitä että pääsi taivaaseen. Vaikka kyllähän se tiedettäkin hidasti, nykypäivänä nyt aika turha asia tuo uskonto enää.

[ 14 viestiä | ]