Lähes kassa Lähes kassa
Hapsi ja Pihvi Hapsi ja Pihvi
Anteeksi nyt täytyy poistua ajoneuvosta Anteeksi nyt täytyy poistua ajoneuvosta
Ma ime sua nai huvi Ma ime sua nai huvi
Samma på svenska Samma på svenska
StereoTyyppi StereoTyyppi
String-Emil restauroi köökkiä String-Emil restauroi köökkiä
Uuniin siitä saatana Uuniin siitä saatana
Protskuu... Protskuu...
Ei vituta Ei vituta
Tresdin ei ajatellut kysyä kahdesti Tresdin ei ajatellut kysyä kahdesti
Totuus sauruksista Totuus sauruksista
Rudolf Hessu Rudolf Hessu
Haistakaa paska t. pyörä jäbä Haistakaa paska t. pyörä jäbä
baitti baitti
Luonto yllättää Luonto yllättää
π π
Sorsaa vituttaa Sorsaa vituttaa
Juoksuhautojen sankari. Juoksuhautojen sankari.
Nurin kurin maa Nurin kurin maa
Valkoneekeri, alalaji: pohjolanpäänsekoittaja Valkoneekeri, alalaji: pohjolanpäänsekoittaja
Agent Fuko's Titties Just Got Scrambled! Agent Fuko's Titties Just Got Scrambled!
Tee tasapainoinen sopimus sen kanssa ;3 Tee tasapainoinen sopimus sen kanssa ;3
Valkoneekeri, alalaji: amerikanrullalautailija Valkoneekeri, alalaji: amerikanrullalautailija
 663 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 27.07.2024 00:44:15
[ + 3 - | ]

hehe

[72122] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [1080x527] [] []
tiedosto.jpg

nekrut

(8)  · 

sossussa

 · 

neekeri

(1401)
27.07.2024 01:38:31
#637311 [+3] Piilota Suosittele

>>637295
Siks, että voi +60€/h veloittavan tulkin välityksellä sanoa: "Anna lisää rahaa. Tarvitsen isomman asunnon, hienomman auton".

Sitten voi muun lauman kanssa mennä jonnekkin mölisemään ja vertailemaan kellä on kalleimmat pöksyt, (paskan)hajuste, isoin kulta ketju, uusin ja kallein puhelin jne...

27.07.2024 07:39:51 | 07:40:32
#637351 [+2] Piilota Suosittele

>>637330
Niin romanit kelassa vai kylillä?

Osa +40-vuotiaista romaneista on niin heikolla tasolla, että heille on helpompaa selittää kelan virkailijalle asia, kuin kirjoittaa netissä hakemus.

Kylillä vanhempi väki "ostelee" tai "myy", "nuorempi treenaa".

Neekerit nyt vain neekeröi aina ja kaikkialla, käsittäen riidan haastamisen kaikkien kanssa, seuran hakemisen ja tyttöjen ahdistelun, kaupoissa kiertely ilman ostoaikeita, tai omien tuotteiden kaupustelua ja mölyämisen (aina laumassa, kun näet yksin liikkuvan hiekka tai normi neekerin, ei se mölyä kuin korkeintaan puhelimeen).

27.07.2024 10:08:17
#637360 [+-] Piilota Suosittele

Suomalaisten kannattaisi alkaa ryöstämään noita ählämeitä. Meidän rahoilla niillä on kalleimmat kuteet ja tavarat ja ketään ei haittaa kun ählämi itkee, vitun muslimit.

28.07.2024 02:10:22
#637591 [+1] Piilota Suosittele

>>637351
Näin villapaitamannen kun hain kaljaa eilen helteillä. Pitikö sen nyt kaiutin päällä huutaa täydessä kassajonossa pikkumarketissa jossa ei muuta meteliä ollut.

28.07.2024 10:31:23
#637662 [+2] Piilota Suosittele

>>637591

Kuuluu tapoihin & kulttuuriin, en kyllä ymmärrä itsekkään, mutta olenkin kuulemma tyhmä, suvaitsematon rasisti kun valitin naapurissa toistuvasti yöllä metelöivästä "irakilaisista".

[ 9 viestiä | ]