Kettumainen olo Kettumainen olo
Miten voisin auttaa teitä? Miten voisin auttaa teitä?
Tein ruokaa Tein ruokaa
Multiseksuaalinen kohtaaminen Multiseksuaalinen kohtaaminen
paskattaa paskattaa
Nigga stole my bike Nigga stole my bike
Jesus Truthsayer Jesus Truthsayer
Sir, please, I am the Garbage Man Sir, please, I am the Garbage Man
Jesus Truthsayer Jesus Truthsayer
knokles knokles
heh heh
Niin rento Shibekuva Niin rento Shibekuva
vuodettu clippi kennedyn murhasta vuodettu clippi kennedyn murhasta
hui kun jänskättää hui kun jänskättää
Fat Bike Fat Bike
:3 :3
Kissagifejä Kissagifejä
CHAD BRUDDA CHAD BRUDDA
joku tanssiva tyyppi joku tanssiva tyyppi
kissa saatana kissa saatana
Näin eroat armeijasta Näin eroat armeijasta
Kissagifejä Kissagifejä
Paardit on parhaat :D Paardit on parhaat :D
Piristä kamuasi Piristä kamuasi
 348 näyttökertaa, 5 viestiä, 12.13 MB, 1 tiedosto, 07.04.2026 07:20:02
[ + 2 - | ]

Artemis 2 greenscreen mokat

[87242] [989.mp4] [12.13 MB] [576x1024] [60.70s] [] []

artemis

(9)  · 

nasa

(18)
07.04.2026 13:38:51
#747398 [+1] Piilota Suosittele

Paitsi tietysti että streamissa, tai alkuperäisessä videossa ilmiötä _ei_ ole, vaan ainoastaan tässä videossa, jossa ruutua kuvataan kameralla ... eli kuten Likasankokin totesi : chroma key päällä, eikä siis videossa vaan ruudussa mitä tässä on kuvattu.

Ps. on pirun kova green screen, ottaen huomioon että streami on pyörinyt pari vuorokautta, luulisi että tässä vaiheessa olisi jo vaijerit menneet solmuun, kun tuolla kelluvat milloin missäkin ja milloin mitenkin päin ... erityisesti antaisin bonukset sille joka käsittelee vaijereita joilla tuon naisen hiuksia ohjaillaan niin että näyttäisivät olevan painottomassa tilassa ...

07.04.2026 21:31:41
#747521 [+-] Piilota Suosittele

>>747396
Salaliittoteorioita ja tälläsiä "feikkejä" on helppo jakaa yleisölle, jotka helposti uskovat kaikkea netissä näkemäänsä aidoksi. Ja juuri tämäkin, on näiden foliohattujen taktiikka. Heti kun esität niille faktoja, niin "sä oot vaa lukenu ne netistä!"

Esimerkiksi @pölle just selitti mulle että Artemiksessa on käytetty ihan tavallisia 50e tokmannin aurinkopaneeleja, koska hän näki kuvan siitä netissä.

netissä

[ 5 viestiä | ]