Vihainen koira Vihainen koira
älkää warettako älkää warettako
mikähän onnettomuus on tulossa... mikähän onnettomuus on tulossa...
Sydänkamuset :3 Sydänkamuset :3
Mitä vittua Mitä vittua
Surullinen Führer Surullinen Führer
Tämä selvä >:3 Tämä selvä >:3
. .
Pekka Pouta moshpitissä Pekka Pouta moshpitissä
Parturisarjis Parturisarjis
nalakutus nalakutus
Ole vain snibeti snab Ole vain snibeti snab
Point Point
Harvinaisen onnistunut kirjontatyö :3 Harvinaisen onnistunut kirjontatyö :3
Otsikko Otsikko
TA-DA! TA-DA!
Bisneskissa kotona Bisneskissa kotona
Jonnet paiskoo pulloja Jonnet paiskoo pulloja
Kolmikymppinen Kolmikymppinen
Bohjoismaised gieled :DDDD Bohjoismaised gieled :DDDD
TERVE TERVE
Teräsmiehen kiusallinen erektio Teräsmiehen kiusallinen erektio
Shirotyyny, ok tyyny :3 Shirotyyny, ok tyyny :3
O v o O v o
 348 näyttökertaa, 5 viestiä, 12.13 MB, 1 tiedosto, 07.04.2026 07:20:02
[ + 2 - | ]

Artemis 2 greenscreen mokat

[87242] [989.mp4] [12.13 MB] [576x1024] [60.70s] [] []

artemis

(9)  · 

nasa

(18)
07.04.2026 13:38:51
#747398 [+1] Piilota Suosittele

Paitsi tietysti että streamissa, tai alkuperäisessä videossa ilmiötä _ei_ ole, vaan ainoastaan tässä videossa, jossa ruutua kuvataan kameralla ... eli kuten Likasankokin totesi : chroma key päällä, eikä siis videossa vaan ruudussa mitä tässä on kuvattu.

Ps. on pirun kova green screen, ottaen huomioon että streami on pyörinyt pari vuorokautta, luulisi että tässä vaiheessa olisi jo vaijerit menneet solmuun, kun tuolla kelluvat milloin missäkin ja milloin mitenkin päin ... erityisesti antaisin bonukset sille joka käsittelee vaijereita joilla tuon naisen hiuksia ohjaillaan niin että näyttäisivät olevan painottomassa tilassa ...

07.04.2026 21:31:41
#747521 [+-] Piilota Suosittele

>>747396
Salaliittoteorioita ja tälläsiä "feikkejä" on helppo jakaa yleisölle, jotka helposti uskovat kaikkea netissä näkemäänsä aidoksi. Ja juuri tämäkin, on näiden foliohattujen taktiikka. Heti kun esität niille faktoja, niin "sä oot vaa lukenu ne netistä!"

Esimerkiksi @pölle just selitti mulle että Artemiksessa on käytetty ihan tavallisia 50e tokmannin aurinkopaneeleja, koska hän näki kuvan siitä netissä.

netissä

[ 5 viestiä | ]