Vähän asennusvideota Vähän asennusvideota
Tissit Tissit
0000 0000
Served Served
Imaisee pieruja Imaisee pieruja
Doomguy irl Doomguy irl
venakko venakko
Her Countenance Her Countenance
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Psyyke pullistelee Psyyke pullistelee
Mentula Mentula
Marky Mark meni metsään Marky Mark meni metsään
reppu reppu
"They called him the barbarian gladiator..." "They called him the barbarian gladiator..."
animea animea
Vivamort engages direct control Vivamort engages direct control
sain pennun silti :3 sain pennun silti :3
sota on helvettiä sota on helvettiä
nyt tulee tiukkia sukkia :3 nyt tulee tiukkia sukkia :3
Nuuskagondola lähtee etelään Nuuskagondola lähtee etelään
tyty tyty
sauna pylly sauna pylly
Michael Michael
Kansanäänestys EU tukipaketista Kansanäänestys EU tukipaketista
 348 näyttökertaa, 5 viestiä, 12.13 MB, 1 tiedosto, 07.04.2026 07:20:02
[ + 2 - | ]

Artemis 2 greenscreen mokat

[87242] [989.mp4] [12.13 MB] [576x1024] [60.70s] [] []

artemis

(9)  · 

nasa

(18)
07.04.2026 13:38:51
#747398 [+1] Piilota Suosittele

Paitsi tietysti että streamissa, tai alkuperäisessä videossa ilmiötä _ei_ ole, vaan ainoastaan tässä videossa, jossa ruutua kuvataan kameralla ... eli kuten Likasankokin totesi : chroma key päällä, eikä siis videossa vaan ruudussa mitä tässä on kuvattu.

Ps. on pirun kova green screen, ottaen huomioon että streami on pyörinyt pari vuorokautta, luulisi että tässä vaiheessa olisi jo vaijerit menneet solmuun, kun tuolla kelluvat milloin missäkin ja milloin mitenkin päin ... erityisesti antaisin bonukset sille joka käsittelee vaijereita joilla tuon naisen hiuksia ohjaillaan niin että näyttäisivät olevan painottomassa tilassa ...

07.04.2026 21:31:41
#747521 [+-] Piilota Suosittele

>>747396
Salaliittoteorioita ja tälläsiä "feikkejä" on helppo jakaa yleisölle, jotka helposti uskovat kaikkea netissä näkemäänsä aidoksi. Ja juuri tämäkin, on näiden foliohattujen taktiikka. Heti kun esität niille faktoja, niin "sä oot vaa lukenu ne netistä!"

Esimerkiksi @pölle just selitti mulle että Artemiksessa on käytetty ihan tavallisia 50e tokmannin aurinkopaneeleja, koska hän näki kuvan siitä netissä.

netissä

[ 5 viestiä | ]