perjantai kissa bileet perjantai kissa bileet
Homies over hoes Homies over hoes
pelastaja stepan pelastaja stepan
St. Patrick's Day St. Patrick's Day
Valu/hapsi/tai kuka nyt vaan Valu/hapsi/tai kuka nyt vaan
fingerpori fingerpori
Jiri servaa Alin. Jiri servaa Alin.
Suomi on onnellinen maa Suomi on onnellinen maa
konekiväärin kanssa konekiväärin kanssa
Bayraktar Bayraktar
Pornoanimaatiosta tuli virallista canonia Pornoanimaatiosta tuli virallista canonia
Lapostaja Lapostaja
Suomi on onnellisin maa Suomi on onnellisin maa
Forrest apu Forrest apu
Tankistaja Tankistaja
Hyökkämys Hyökkämys
traktori iski jälleen traktori iski jälleen
Morena Baccarin Morena Baccarin
Yberbörh Yberbörh
Repostnik perheineen Repostnik perheineen
Panu Laturi kotiutuu Panu Laturi kotiutuu
putin on primitiivinen ali-ihminen putin on primitiivinen ali-ihminen
Redditin järjen jättiläiset Redditin järjen jättiläiset
Mr, Pihvi Mr, Pihvi
 602 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.26 MB, 1 tiedosto, 23.04.2019 16:17:49
[ + 1 | ]

Joku peli

[28461] [ttrjzcmp.mp4] [0.26 MB] [298x298] [] []

matopeli

23.04.2019 16:23:44
#192951 [+-] Piilota Suosittele

Sanoisin että venäläinen aimbotti saatana, mutta olen seurannut vierestä kun Nokia 3210:llani haluttiin pelata jatkuvasti.

23.04.2019 17:46:28
#192983 [+-] Piilota Suosittele

>>192974
Tool-assisted speedrun

(piti googleilla)
Se on homoille ja idiooteille suunnattua toimintaa. Mahdollisesti myös luusereille, pelin beta-testaajille, ja kehittäjille.

Muuten en arvosta cheattaamista missään muodossa.

23.04.2019 18:28:57
#193003 [+-] Piilota Suosittele

>>192983 En laskisi sitä cheattaamiseksi koska sille on aivan omat kategoriansa. TASsin tekeminen on myöskin usein erittäin aikaa vievää puuhaa ja kontributoi useimmiten vielä oikeisiin speedrunitaktiikoihin sen verran että sen avulla löydetään glitchejä joiden avulla legittiä speedrunia saadaan parannettua. Plus viihdyttävää katsottavaa.

23.04.2019 18:35:06 | 18:37:10
#193008 [+-] Piilota Suosittele

>>193003
Meinasit yksinpeliä? No siinä se on ok. Moninpelissä ei, ellei se ole vaikkapa co-op, ja/tai vastustaja/kanssapeluri hyväksy sitä.

Meni hermot lag-cheatterin kanssa yhessä matsissa.

e:i se yksinpelissäkään aina ok ole.

[ 9 viestiä | ]