Ymmärtää sen, että elektroniikan hinta on noussut älyttömästi, mutta tällä konstilla ei kyllä konsolimyyntiä lisätä. Valvekin ymmärsi pistää gabecuben viellä hyllyyn odottamaan hintojen laskua.
Toki hyvänä puolena on se, että sony ja microsofti molemmat ajaa porukkaa takaisin pc pelaajaksi omilla tempuillaan.
Viellä kun saisi 100% natiivin linuks tuen kaikelle uudelle julkaistavalle, niin saisi melkein nykyisenkin ps5sen myydä.
[
1 viestiä
|
]
⭰
hintakehitys
Ysäri
Paras ps :3
Tää RDR 2 on aika lit
ruuan hinta
Nyt Tokmannilla kaikki Timot kilohintaan!
Uusin pleikkapeli.
America, Fuck Yeah
Ei halvalla ikinä saa täydellistä
Keisari ostoksilla
Sopiva hinta?
Policenauts - Old L.A 2040 (Remastered - Hideo Black Disc)