Ymmärtää sen, että elektroniikan hinta on noussut älyttömästi, mutta tällä konstilla ei kyllä konsolimyyntiä lisätä. Valvekin ymmärsi pistää gabecuben viellä hyllyyn odottamaan hintojen laskua.
Toki hyvänä puolena on se, että sony ja microsofti molemmat ajaa porukkaa takaisin pc pelaajaksi omilla tempuillaan.
Viellä kun saisi 100% natiivin linuks tuen kaikelle uudelle julkaistavalle, niin saisi melkein nykyisenkin ps5sen myydä.
[
1 viestiä
|
]
⭰
coca vs. vesi
päättäjät tietää
Italyball
ps2
Halpaa sälää oli aikoinaan
Hinnat nousee, suomalainen nöyristyy
Slayjerin pleikkari
Gallis suami
SDP lisä
Osta osarilla ne sano...
Policenauts - Old L.A 2040 (Remastered - Hideo Black Disc)