musiikkia musiikkia
Jetman Jetman
kööri kööri
Olet yhä koeajalla >:3 Olet yhä koeajalla >:3
Gta sa paras koko sarjasta Gta sa paras koko sarjasta
Höhö :D Höhö :D
Rebubligaanid Rebubligaanid
Sharon Tate Sharon Tate
Hieman erilainen Teräsmies Hieman erilainen Teräsmies
Make america great again Make america great again
näin se toimii :3 näin se toimii :3
Hallituksen valehtelusta Hallituksen valehtelusta
PurKissa PurKissa
digimummulle koronamaski digimummulle koronamaski
Slayjer saatana Slayjer saatana
Johtokisut Johtokisut
Ligma Ligma
Vicki Li Vicki Li
Ohi meni Ohi meni
Robottien ja demonien vallankumous Robottien ja demonien vallankumous
Kuumotus Kuumotus
Pihvin deitti :3 Pihvin deitti :3
Alien invasion Alien invasion
Idiootti Idiootti
 440 näyttökertaa, 11 viestiä, 17.5 MB, 2 tiedostoa, 11.03.2026 17:26:07
[ + 3 | ]

joku läski itkee :DD

[86652] [video_2026-03-11_16-23-58.mp4] [8.9 MB] [384x848] [96.60s] [] []
[86651] [video_2026-03-11_16-24-06.mp4] [8.6 MB] [384x848] [93.60s] [] []

läski

(489)  · 

tiktok

(76)  · 

nainen

(2352)  · 

vitun läski

 · 

turboläski

 · 

sotanorsu

 · 

bmi420

 · 

terveysnatsi

 · 

kalorit

 · 

kaloriina

(58)  · 

kolmoisleuka

 · 

megaläski

 · 

hyllymbvyör

(50)  · 

mätisäkki

(62)
11.03.2026 22:03:48
#742093 [+1] Piilota Suosittele

Huomenna on lehdissä isot artikkelit: TÄTÄ ET TIENNYT - KALORIT EIVÄT LIHOTA! Asiantuntija Kajsablom kertoo lääkäreiden vihaaman totuuden :D

11.03.2026 22:14:43
#742105 [+3] Piilota Suosittele

Aika hyvin kiteytetty, että kalorit ei kuulu muille.
Ikäänkuin se olisi ulkonäöstä jotenkin epäselvää kenellekkään.

On ihmisiä, joilla aineenvaihdunta pitää kiinni ravinteista viimeseen asti
se on ihan totta, koska se on perinne meidän historiasta, jolloin ruoka oli tiukalla.
Korostuu pohjoismaissa, jossa perimä tuki tätä ominaisuutta ankarien olojen takia.

Mutta se tarkoittaa sitten sitä, että jos omistaa neandertalin geenejä, niin
saapasta toisen eteen ja pitää nähdä fyysistä vaivaa pysyäkseen kohtuullisessa kunnossa
aikana, kun luuria näpyttelemällä saa mätöt ovelle.

Materia ei edelleenkään synny tyhjästä. Naisilla tämä voi olla extra vaikeaa, koska
nykyisellään arjessa jää liikunta todella vähälle, joten ei ihme, että tulee
tälläisiä itseensä pettyneitä avautumisia someen, kun ei nähdä vaivaa pitääkseen itsensä
kunnossa.

Olisi varaa parantaa itselläkin siitä, mitä oli vuosia sitten, mutta
ei ole sentäs tarve syyttää siitä ketään muuta, kuin itseä, kun sapuska on
hyvää ja lenkki vaatii motivaatiota.

11.03.2026 22:39:13
#742111 [+-] Piilota Suosittele

>>742108 Juu ei tästä jäänytkään mitään arvailtavaa siihen suuntaan, etteikö
vikaa etsitä ulkopuolelta.

Vois linjat parantua kummasti, kun joutus jonnekkin kunnon luontoleirille, missä
vesi tulee kaivosta ja sapuska metsästä/järvestä.

Tässä itse ainakin lisännyt mahdollisuuksien mukaan näitä eräpolkuja ja
autiotupa/telttamajoittumista jo metsästyksessä tulevien syksytapahtumien päälle.
En näkis mitään ongelmaa viettää pitempääkin aikaa jollakin syrjäisellä
autiotuvalla, jossa on pihakaivo ja sauna.

[ 11 viestiä | ]