Kunnon luukku 17! Kunnon luukku 17!
ja vika sankari ja vika sankari
OOF OOF
Itsenäisyyspäivän paraati 2019 Itsenäisyyspäivän paraati 2019
Jotain suussa Jotain suussa
Seuraava hahmo, jos akkeli pureisee nurmea Seuraava hahmo, jos akkeli pureisee nurmea
"Klonkku" "Klonkku"
Greta on iloinen Greta on iloinen
noutoleikki :3 noutoleikki :3
Tumma kaunotar vailla seuraa Tumma kaunotar vailla seuraa
Voittamaton loppuvastus Voittamaton loppuvastus
Luukku 7 Luukku 7
Jee Jee
How dare you? How dare you?
Luukku 5 Luukku 5
Are you kitting me? >:3 Are you kitting me? >:3
Lääke jossa on potkua Lääke jossa on potkua
Karrelle palanut enkeli (Metal Cover) Karrelle palanut enkeli (Metal Cover)
Dimmugimmu had a dick, now he wants yours Dimmugimmu had a dick, now he wants yours
kun et suunnittele asioita loppuun asti kun et suunnittele asioita loppuun asti
ei voi halata kaikkia kissoja ei voi halata kaikkia kissoja
Paint-Joulukalenteri 2019 luukku 14 Paint-Joulukalenteri 2019 luukku 14
Äkäinen börh >:3 Äkäinen börh >:3
Ei yllä >:3 Ei yllä >:3
 426 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 11.03.2026 18:52:28
[ + 2 - | ]

Jutkutettu nissani

[86653] [6million_yen_S13_but_it_s_really_only_271k_yen..jpg] [0.06 MB] [810x540] [] []
6million_yen_S13_but_it_s_really_only_271k_yen..jpg

nissan

(15)  · 

s13

 · 

juutalainen

(177)  · 

jutku

(89)  · 

180sx

 · 

jewdm

11.03.2026 19:54:11
#742050 [+1] Piilota Suosittele

oispa 200sx missä holset hx42 super vSSSTT PSSFFFRIIUUUU

yhellä tutulla oli sellane aikoinaa (siis 200sx ei nyt sentäs mitää super holsettia) ja korjasin sen moottorin öhjaäyksen ku sytkästä oli puolet pimeenä ja nistune sano yhyy vittu neekeri vikakoodisa ja kaveri vaihto puolaa sinne sun muuta NADA IS NOT WORKS. prööh vittumä jaksa ettiä kuvia mut TLDR ecusta löyty yks transistoripakka mikä oli osin DÖD varsinki ku se lämpes ni alko kikkelikokkeloimaan neekerivittu sit ku sen spottas ni kolvi sano brr ja is fix

11.03.2026 21:14:47
#742069 [+-] Piilota Suosittele

Siin on varmaa perässä Daavidin Linko-järjestelmän rakettimoottorit ja edessä räjähde ei olisi ollenkaan pahasta.

11.03.2026 22:22:31
#742109 [+-] Piilota Suosittele

742065 Tutulla oli joku alfan malli.

Oli saanu siihen just ite vaihettua vesipumpun ja uuden nokkahihnan, kun joku kiristin petti tallista
ulosajaessa ja sitten paloikin aski tupakkia autotallin nurkalla istuskellessa.

Jos en väärinmuista, niin taisi siitä samantien soittaa tutulle romureiskalle, että joudakko
viellä tänäiltana hakea tuon pois ennekuin hän sen polttaa tuohon pihanlaitaan.

[ 5 viestiä | ]