Moi pitää mennä Moi pitää mennä
Kivi on tosiaan ''kokkaillut'' jotain Kivi on tosiaan ''kokkaillut'' jotain
Luolaston vaikutus Luolaston vaikutus
Koiraihmisten elämä vs. kissaihmisten elämä :3 Koiraihmisten elämä vs. kissaihmisten elämä :3
Luulitko tuntevasi Donaldin? Luulitko tuntevasi Donaldin?
pattayan ekstaasi, kababa bumbum :D pattayan ekstaasi, kababa bumbum :D
keksi otsikko keksi otsikko
miten aseet ampuvat miten aseet ampuvat
Luolan ainoa keijukainen Luolan ainoa keijukainen
Tarttuva haukotus :3 Tarttuva haukotus :3
Soon. >:3 Soon. >:3
Cage Cage
Monty Python - I Like Chinese (w/ lyrics] Monty Python - I Like Chinese (w/ lyrics]
Cat logic Cat logic
Somalit on afrikassa Somalit on afrikassa
Niin hyvää kumia t. Shiro :3 Niin hyvää kumia  t. Shiro :3
Stephen Hawking on kuollut Stephen Hawking on kuollut
Taas se aika vuodesta :) Mämmiä saatana <3 Taas se aika vuodesta :) Mämmiä saatana <3
Silhuettiarvoitus - mitä on päiväpeiton alla? Silhuettiarvoitus - mitä on päiväpeiton alla?
Yksinkertaiset kissanhoito-ohjeet Yksinkertaiset kissanhoito-ohjeet
Keittiön löytöjä Keittiön löytöjä
hi john hi john
Repostnikkiä häiritään Repostnikkiä häiritään
Perseomena Perseomena
 440 näyttökertaa, 11 viestiä, 17.5 MB, 2 tiedostoa, 11.03.2026 17:26:07
[ + 3 | ]

joku läski itkee :DD

[86652] [video_2026-03-11_16-23-58.mp4] [8.9 MB] [384x848] [96.60s] [] []
[86651] [video_2026-03-11_16-24-06.mp4] [8.6 MB] [384x848] [93.60s] [] []

läski

(489)  · 

tiktok

(76)  · 

nainen

(2351)  · 

vitun läski

 · 

turboläski

 · 

sotanorsu

 · 

bmi420

 · 

terveysnatsi

 · 

kalorit

 · 

kaloriina

(58)  · 

kolmoisleuka

 · 

megaläski

 · 

hyllymbvyör

(50)  · 

mätisäkki

(62)
11.03.2026 22:03:48
#742093 [+1] Piilota Suosittele

Huomenna on lehdissä isot artikkelit: TÄTÄ ET TIENNYT - KALORIT EIVÄT LIHOTA! Asiantuntija Kajsablom kertoo lääkäreiden vihaaman totuuden :D

11.03.2026 22:14:43
#742105 [+3] Piilota Suosittele

Aika hyvin kiteytetty, että kalorit ei kuulu muille.
Ikäänkuin se olisi ulkonäöstä jotenkin epäselvää kenellekkään.

On ihmisiä, joilla aineenvaihdunta pitää kiinni ravinteista viimeseen asti
se on ihan totta, koska se on perinne meidän historiasta, jolloin ruoka oli tiukalla.
Korostuu pohjoismaissa, jossa perimä tuki tätä ominaisuutta ankarien olojen takia.

Mutta se tarkoittaa sitten sitä, että jos omistaa neandertalin geenejä, niin
saapasta toisen eteen ja pitää nähdä fyysistä vaivaa pysyäkseen kohtuullisessa kunnossa
aikana, kun luuria näpyttelemällä saa mätöt ovelle.

Materia ei edelleenkään synny tyhjästä. Naisilla tämä voi olla extra vaikeaa, koska
nykyisellään arjessa jää liikunta todella vähälle, joten ei ihme, että tulee
tälläisiä itseensä pettyneitä avautumisia someen, kun ei nähdä vaivaa pitääkseen itsensä
kunnossa.

Olisi varaa parantaa itselläkin siitä, mitä oli vuosia sitten, mutta
ei ole sentäs tarve syyttää siitä ketään muuta, kuin itseä, kun sapuska on
hyvää ja lenkki vaatii motivaatiota.

11.03.2026 22:39:13
#742111 [+-] Piilota Suosittele

>>742108 Juu ei tästä jäänytkään mitään arvailtavaa siihen suuntaan, etteikö
vikaa etsitä ulkopuolelta.

Vois linjat parantua kummasti, kun joutus jonnekkin kunnon luontoleirille, missä
vesi tulee kaivosta ja sapuska metsästä/järvestä.

Tässä itse ainakin lisännyt mahdollisuuksien mukaan näitä eräpolkuja ja
autiotupa/telttamajoittumista jo metsästyksessä tulevien syksytapahtumien päälle.
En näkis mitään ongelmaa viettää pitempääkin aikaa jollakin syrjäisellä
autiotuvalla, jossa on pihakaivo ja sauna.

[ 11 viestiä | ]