Syy miksi nuo hintit haluaa lakinsa joka maahan Syy miksi nuo hintit haluaa lakinsa joka maahan
Muutama pisama Muutama pisama
Emo ei osaa paimentaa poikasiaan Emo ei osaa paimentaa poikasiaan
täällä on hyvä täällä on hyvä
Nakuankan asennukset & ryzenin Nakuankan asennukset & ryzenin
valvon sinua täältä valvon sinua täältä
Näin palvellaan kuningatarta >:3 Näin palvellaan kuningatarta >:3
ransu ransu
sinne meni osteri-ossi sinne meni osteri-ossi
kurwaili kurwaili
Ihana nainen Ihana nainen
Järkyttynyt isäpuoli päättää porata tytärpuolta Järkyttynyt isäpuoli päättää porata tytärpuolta
Musa video Musa video
Hapsi ja kirves Hapsi ja kirves
täs mä täs mä
kunnon imut kunnon imut
Trump antaa itsellensä palkinnon Trump antaa itsellensä palkinnon
Simpa Simpa
Hapsi_ ajanu pyörällä Hapsi_ ajanu pyörällä
japani japani
MEEEEEEEEEEEEE MEEEEEEEEEEEEE
Tenavat Tenavat
fast as fuck boi fast as fuck boi
frettikasa frettikasa
 546 näyttökertaa, 21 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 09.01.2026 23:40:35
[ + 1 | ]

ICE Agentti

[85496] [tiedosto.jpg] [0.14 MB] [1029x1067] [] []
tiedosto.jpg

uutiset

(38)  · 

ice

(9)  · 

sam hyde

(8)
10.01.2026 00:45:20
#734170 [+4] Piilota Suosittele

Nyt muuten alkaa armoton maalitus tuota miestä kohtaan.
En usko, että tuomiota tulee mistään voiman ylikäytöstä, koska tilanne kehittyi nopeasti.
Mutta koska joku huomiopersoona, niin luonnollisesti tuo tulee saamaa tappouhkauksia itselle
ja perheelle.

10.01.2026 02:11:54
#734187 [+1] Piilota Suosittele

https://www.youtube.com/watch?v=rpcCQTGfPLo
Ei Asmo tietenkään asiaa kovin neutraalisti tuo julki, mutta tämän perusteella
asia taitaa olla aika taputeltu lakiteknisesti agentin hyväksi.

Jälkipyykki tulee olemaan aika perseestä eikä tuo ajojahti tule ainakaan
laantumaan. Tiesti asiassa on se pieni hyvä, että ehkä se vähentää näiden
idioottien intoa tehdä mitään oikeasti typerää, koska mitään hyvää eivät sillä saavuta.

10.01.2026 02:25:13 | 02:25:42
#734189 [+4] Piilota Suosittele

Jenkkien suhteen ihmetyttää kuinka neekerin älykkyydellä varustettua porukan täytyy olla kun viranomainen (joka on aseistettu), antaa käskyn, niin ei noudateta sitä, vaan ruvetaan säätämään, tai vääntämään ja sitten itketään kun lopputulos on tämä...

10.01.2026 06:28:09
#734198 [+2] Piilota Suosittele

Kun tietää millaista väkeä jenkkien voimankäyttöviranomaisiin pääsee töihin, pitäisin turpani mahdollisimman suuressa määrin kiinni ja sanoisin aina sir.

10.01.2026 13:57:49
#734211 [+-] Piilota Suosittele

>>734198 Se näissä oikeasti hämmentääkin, että juu protestointi on edelleenkin sallittua.
Mutta jos käy viranomaiseen käsiksi ja/tai aiheutat turvallisuus uhan, niin hanskat puotetaan
jäähän sillä samalla hetkellä.

En kyllä ymmärrä näiden vatipäiden yltiö ylpeää käytöstä. Ikäänkuin materiaalia ei olisi
ihan riittävästi, että poliisin käskyn tottelemattomuus johtaa seuraamuksiin.

Ihan minimissäänkin tuo olisi voitu tuomita pakona, koska vastusti viranomaisen käskyä
poistua ajoneuvosta. Ja se tarkoittaa tuolla melkolailla automaattista linnatuomiota, ja
Felony merkintää papereissa.

10.01.2026 18:02:41
#734252 [+-] Piilota Suosittele

>>734213 En yllättyisi alkuunkaan, jos näillä olisi viellä väärän mieskin.
Mahtava soppa syntyy, kun joku vatipää vetää mahdollisesti täysin syyttömän miehen kotitalon ikkunasta polttopullon sisään...

10.01.2026 20:40:30
#734287 [+-] Piilota Suosittele

>>734286 toi on helvetin hyvä pointti. sam hyde on koomikko ja on semmone kiertovitsi liimaa sen naama kaikkiin häppeningseihin. aina ku jossain on kouluammuskelu tai mitä vaan niin sam hyden naama liimataan johonki ja koitetaan trollata mediaa että tää on se kundi. :D

[ 21 viestiä | ]