Tupakkatauko Tupakkatauko
GTA GTA
Luolasto Epic Meeting 2025 Luolasto Epic Meeting 2025
nuuh nuuh
pajeetille netti pajeetille netti
Krapula Krapula
Suklaata Suklaata
Valkoisia neekereitä Valkoisia neekereitä
Kissa Kissa
sitä oikeeta sitä oikeeta
Luolaston pojat Luolaston pojat
Alien Alien
dinnerillä dinnerillä
katsastus katsastus
Freak Show Freak Show
Ryssät Ryssät
Lattian pesua Lattian pesua
säikähti säikähti
Sananmuunnos #69 Sananmuunnos #69
sillävälin ranskassa sillävälin ranskassa
jynssäsi palloa jynssäsi palloa
Perseilyä Perseilyä
kissaakin kiinnostaa kissaakin kiinnostaa
A Pirate I Was Ment To Be A Pirate I Was Ment To Be
 563 näyttökertaa, 21 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 09.01.2026 23:40:35
[ + 1 | ]

ICE Agentti

[85496] [tiedosto.jpg] [0.14 MB] [1029x1067] [] []
tiedosto.jpg

uutiset

(38)  · 

ice

(9)  · 

sam hyde

(8)
10.01.2026 00:45:20
#734170 [+4] Piilota Suosittele

Nyt muuten alkaa armoton maalitus tuota miestä kohtaan.
En usko, että tuomiota tulee mistään voiman ylikäytöstä, koska tilanne kehittyi nopeasti.
Mutta koska joku huomiopersoona, niin luonnollisesti tuo tulee saamaa tappouhkauksia itselle
ja perheelle.

10.01.2026 02:11:54
#734187 [+1] Piilota Suosittele

https://www.youtube.com/watch?v=rpcCQTGfPLo
Ei Asmo tietenkään asiaa kovin neutraalisti tuo julki, mutta tämän perusteella
asia taitaa olla aika taputeltu lakiteknisesti agentin hyväksi.

Jälkipyykki tulee olemaan aika perseestä eikä tuo ajojahti tule ainakaan
laantumaan. Tiesti asiassa on se pieni hyvä, että ehkä se vähentää näiden
idioottien intoa tehdä mitään oikeasti typerää, koska mitään hyvää eivät sillä saavuta.

10.01.2026 02:25:13 | 02:25:42
#734189 [+4] Piilota Suosittele

Jenkkien suhteen ihmetyttää kuinka neekerin älykkyydellä varustettua porukan täytyy olla kun viranomainen (joka on aseistettu), antaa käskyn, niin ei noudateta sitä, vaan ruvetaan säätämään, tai vääntämään ja sitten itketään kun lopputulos on tämä...

10.01.2026 06:28:09
#734198 [+2] Piilota Suosittele

Kun tietää millaista väkeä jenkkien voimankäyttöviranomaisiin pääsee töihin, pitäisin turpani mahdollisimman suuressa määrin kiinni ja sanoisin aina sir.

10.01.2026 13:57:49
#734211 [+-] Piilota Suosittele

>>734198 Se näissä oikeasti hämmentääkin, että juu protestointi on edelleenkin sallittua.
Mutta jos käy viranomaiseen käsiksi ja/tai aiheutat turvallisuus uhan, niin hanskat puotetaan
jäähän sillä samalla hetkellä.

En kyllä ymmärrä näiden vatipäiden yltiö ylpeää käytöstä. Ikäänkuin materiaalia ei olisi
ihan riittävästi, että poliisin käskyn tottelemattomuus johtaa seuraamuksiin.

Ihan minimissäänkin tuo olisi voitu tuomita pakona, koska vastusti viranomaisen käskyä
poistua ajoneuvosta. Ja se tarkoittaa tuolla melkolailla automaattista linnatuomiota, ja
Felony merkintää papereissa.

10.01.2026 18:02:41
#734252 [+-] Piilota Suosittele

>>734213 En yllättyisi alkuunkaan, jos näillä olisi viellä väärän mieskin.
Mahtava soppa syntyy, kun joku vatipää vetää mahdollisesti täysin syyttömän miehen kotitalon ikkunasta polttopullon sisään...

10.01.2026 20:40:30
#734287 [+-] Piilota Suosittele

>>734286 toi on helvetin hyvä pointti. sam hyde on koomikko ja on semmone kiertovitsi liimaa sen naama kaikkiin häppeningseihin. aina ku jossain on kouluammuskelu tai mitä vaan niin sam hyden naama liimataan johonki ja koitetaan trollata mediaa että tää on se kundi. :D

[ 21 viestiä | ]