mitä minun päässäni liikkuu :3 mitä minun päässäni liikkuu :3
Vittu mää vihaan teitä :D Vittu mää vihaan teitä :D
anfifa ja rasmus anfifa ja rasmus
jeccu jeccu
Tony Tiger Tony Tiger
Hyvä heitto Hyvä heitto
Tissit Tissit
Ryppy jakaa viisautta osa VIII Ryppy jakaa viisautta osa VIII
Neekerit vain neekeröivät Neekerit vain neekeröivät
Luolasto: the game Luolasto: the game
Tissien vertailu Tissien vertailu
Papalle musiikkia Papalle musiikkia
Pois edestä Pois edestä
Mitä hemmettiä Chris!? Mitä hemmettiä Chris!?
kävin vähän ulkona kävin vähän ulkona
RESPECT RESPECT
Aikuisuusongelmia Aikuisuusongelmia
I CAN'T BREATHE I CAN'T BREATHE
Pelle Hermannin seikkailut Pelle Hermannin seikkailut
kotitekoinen roomba kotitekoinen roomba
BLM BLM
Fear Factor Fear Factor
Huutista Huutista
Nugs Nugs
 479 näyttökertaa, 10 viestiä, 5.21 MB, 1 tiedosto
06.12.2025 01:48:58
[ + 0 | ]

otetaan huiput

[84960] [42fa338624435454.mp4] [5.21 MB] [272x480] [33.56s] [] []

auto

(729)  · 

audi

(14)  · 

kolari

(164)
07.12.2025 03:51:58
#730382 [+-] Piilota Suosittele

>>730355 1990 190 w201 1.8 bensa ei kyllä mennyt tasamaalla, kuin just 145kmh mittariin.
1994 w202 c280 meni omaan mittariin 260kmh aikoinaan. Tuntui, että olis ollut viellä vähän
menohaluja, mutta rupesi risteys lähestymään.

2004 w203 270cdi otti ainakin 220kmh. Huippuja ei tullut kokeiltua, mutta
perstuntumalta vaikutti, että oltiin jo lähellä maksimia muutenkin.

Tuon jälkeen en ole uudemmista autoista enää huippuja ottanut ja
ehkä vähän järkikin kasvanut iän myötä, että se nyt on vain helevetin
typerää ajaa näillä teillä tuollaisia vauhteja.

Nykyään arvostaa enemmän maavaraa ja vetävien akselien määrää.

08.12.2025 04:32:13 | 04:32:30
#730584 [+-] Piilota Suosittele

Mä en tiedä kuvasko se ite, mutta jos tollai tekee ni ehkä kannattais keskittyä siihen ajoon saatana, toivottavasti kuoli molemmat tai edes kuski jos oli kuvaaja 😤

09.12.2025 17:23:14
#730710 [+-] Piilota Suosittele

>>730584 Tuosta kameran poukkoilusta lopussa päättelis, että kapine
ainakin lensi autosta pihalle.
Enkä kyllä usko, että jätkäkään tuosta hengissä selvis.
Toista satasta vauhtia ja auto lähti tekemään kuperkeikkaa tuollaisen puuston välissä...

[ 10 viestiä | ]