Daisy Daisy
Hylätään nykyaika ja omaksutaan perinteet Hylätään nykyaika ja omaksutaan perinteet
Christy Carrera Christy Carrera
DuckDuckGo DuckDuckGo
hieno kämppä hieno kämppä
allahin sähköpalvelu allahin sähköpalvelu
LISÄÄ KOSKETUSNÄYTTÖJÄ LISÄÄ KOSKETUSNÄYTTÖJÄ
apu domina apu domina
Koiria ja solmuja Koiria ja solmuja
get rekt get rekt
lamaantui kaasuista lamaantui kaasuista
Daisy Daisy
Ryssä Ryssä
Hyvä pylly Hyvä pylly
Otti selfien Otti selfien
mulle ei kukaan soita mulle ei kukaan soita
Granitin hakuhistoria Granitin hakuhistoria
Nikkarointia Nikkarointia
kaasuntunnistin kaasuntunnistin
Hyväm mielen jutuja Hyväm mielen jutuja
nyt loppu laulelu nyt loppu laulelu
husu hussein husu hussein
Pulju ja Zombit Pulju ja Zombit
harri nää oot mämmeis harri nää oot mämmeis
 479 näyttökertaa, 10 viestiä, 5.21 MB, 1 tiedosto, 06.12.2025 01:48:58
[ + 0 | ]

otetaan huiput

[84960] [42fa338624435454.mp4] [5.21 MB] [272x480] [33.56s] [] []

auto

(729)  · 

audi

(14)  · 

kolari

(164)
07.12.2025 03:51:58
#730382 [+-] Piilota Suosittele

>>730355 1990 190 w201 1.8 bensa ei kyllä mennyt tasamaalla, kuin just 145kmh mittariin.
1994 w202 c280 meni omaan mittariin 260kmh aikoinaan. Tuntui, että olis ollut viellä vähän
menohaluja, mutta rupesi risteys lähestymään.

2004 w203 270cdi otti ainakin 220kmh. Huippuja ei tullut kokeiltua, mutta
perstuntumalta vaikutti, että oltiin jo lähellä maksimia muutenkin.

Tuon jälkeen en ole uudemmista autoista enää huippuja ottanut ja
ehkä vähän järkikin kasvanut iän myötä, että se nyt on vain helevetin
typerää ajaa näillä teillä tuollaisia vauhteja.

Nykyään arvostaa enemmän maavaraa ja vetävien akselien määrää.

08.12.2025 04:32:13 | 04:32:30
#730584 [+-] Piilota Suosittele

Mä en tiedä kuvasko se ite, mutta jos tollai tekee ni ehkä kannattais keskittyä siihen ajoon saatana, toivottavasti kuoli molemmat tai edes kuski jos oli kuvaaja 😤

09.12.2025 17:23:14
#730710 [+-] Piilota Suosittele

>>730584 Tuosta kameran poukkoilusta lopussa päättelis, että kapine
ainakin lensi autosta pihalle.
Enkä kyllä usko, että jätkäkään tuosta hengissä selvis.
Toista satasta vauhtia ja auto lähti tekemään kuperkeikkaa tuollaisen puuston välissä...

[ 10 viestiä | ]