Räikkönen Räikkönen
"Te elätätte mut vitun lamppaaat HAAAAHHHAHAHAHAHHAHA" "Te elätätte mut vitun lamppaaat HAAAAHHHAHAHAHAHHAHA"
Sokea tyttö Sokea tyttö
tyhym logiikka tyhym logiikka
Siru etsii kenwayn mieskuntoa.. zzh.... Siru etsii kenwayn mieskuntoa.. zzh....
näin kylmä venäjällä on näin kylmä venäjällä on
John Dillermand-Lastenohjelmia Tanskanmaalta John Dillermand-Lastenohjelmia Tanskanmaalta
appelsiini appelsiini
Ihana joulukikkelityty! Ihana joulukikkelityty!
Suunnitelma Suunnitelma
pitsaa on olemassa pitsaa on olemassa
Mehevä annos Mehevä annos
Mainostaja nyymin vaatteissa Mainostaja nyymin vaatteissa
Neuvostoliittolainen musiikki Neuvostoliittolainen musiikki
:3~ :3~
Tätä ei voi järjellä selittää Tätä ei voi järjellä selittää
Mummo perkele Mummo perkele
Iloinen Kauppinen Iloinen Kauppinen
Edgy apu Edgy apu
Mässyt Mässyt
Hulk smash :3 Hulk smash :3
Paardit Paardit
Kärsimystä sukupolvesta toiseen Kärsimystä sukupolvesta toiseen
Ihana nainen Ihana nainen
 837 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.01 MB, 1 tiedosto, 13.10.2020 22:13:28
[ + 6 | ]
👑 Plussatuin 13.10.2020.

Testi

[48579] [tiedosto.mp4] [1.01 MB] [408x720] [] []

känni

(74)  · 

viikonloppu

(14)  · 

käsidesi

(12)
13.10.2020 23:21:33
#398597 [+1] Piilota Suosittele

Vain täysin maku ja hajuaistinsa menettänyt pystyy juomaan tota raakana.
Ainakin parissa julkisen paikan käsidesit on hajustettu tyyliin "Eau'de oksennus" tai "parfym biojäte".
Tosin nuorempana tuli nähtyä kuinka paikalliset ranta arskat haki ensin ässästä pari alennus ranskanleipää, jonka jälkeen köörin siististi pukeutunein ja vähä hajuisin kävi viereisellä shelliltä hakemassa useamman 1L pullon tuulilasin pesunestettä, jonka jälkeen koko lauma siirtyi läheiseen metsikköön nauttimaan eväitään.

16.10.2020 13:17:36
#399448 [+1] Piilota Suosittele

>>399405 Ei lakkaa yllättämästä nuo temput, mutta sitä väriä ne tuskin sai tuolla käsittelyllä pois.
Täällä paikalliset amatööri kriminaalit myi -90 luvun alussa pontikkana venäläistä pirtun ja vodkan sekoitusta, kun ei ostajien luotto ollut kovin korkealla venäläisten turistien myymiin vodka / pirtu pulloihin joista yhden ranta remmin 2 kaveria heitti veivinsä ja pari muuta sokeutu, muun porukan kärsiessä miedommista oireista, paljastui että pullossa oli ollut puhdasta metanolia joka oli hetkessä uponnut janoisten arskojen nieluihin edellä mainituin seurauksin. Pitkän aikaa tuon jälkeen oli venäläisturistien ja kuskien turha yrittää viinan myyntiä täällä päin, ainoa mikä heillä meni kaupaksi oli tupakka. Nyt taas virolaiset keikka työläiset myy täälläkinpäin facebookin kautta lonkeroa / kaljaa / viinaksia.

[ 7 viestiä | ]