Cats & Robots Cats & Robots
Omaa leffaa katsomassa Omaa leffaa katsomassa
eternal tipping.. eternal tipping..
Repost: Räme-hetero Repost: Räme-hetero
Melonit Melonit
Ghost - Dance Macabre (Carpenter Brut Remix) Ghost - Dance Macabre (Carpenter Brut Remix)
Ihan vitun normaalia Ihan vitun normaalia
PU:t PU:t
En kadu mitään En kadu mitään
Japanilainen tarina. Japanilainen tarina.
Jeesus käynyt salilla Jeesus käynyt salilla
Ihmisen paras ystävä Ihmisen paras ystävä
Ei vituta (Calvin, ma 26.12.2011) Ei vituta (Calvin, ma 26.12.2011)
Hengailua Hengailua
yksinäinen tyllerö. yksinäinen tyllerö.
Ta-vut-ta-en op-pii par-hai-ten Ta-vut-ta-en op-pii par-hai-ten
Miten kakkaat? Miten kakkaat?
Nam nam! Nam nam!
Yösyöttö-Sale (Jemm, ma 9.10.2017) Yösyöttö-Sale (Jemm, ma 9.10.2017)
israelin madonna israelin madonna
Antoi ylen kakkoseen Antoi ylen kakkoseen
mo.png (pe 21.9.2012) mo.png (pe 21.9.2012)
susi susi
back to the star wars back to the star wars
 534 näyttökertaa, 24 viestiä, 3.96 MB, 1 tiedosto, 02.11.2025 21:13:05
[ + 3 | ]

Nistipata

[84276] [1000018731.jpg] [3.96 MB] [3060x4080] [] []
1000018731.jpg

nistipata

(6)  · 

ruoka

(403)  · 

kokkinurkka

(23)  · 

luolasto

(149)
03.11.2025 17:13:23
#725189 [+-] Piilota Suosittele

>>725099
Sitä myydään, se on mössöytynyttä makaronia jossa 1-2% jauhelihaa, ehkä saman verran juustoa, 2% kananmunaa, eli makaronimössöä, ja kutsuvat makaronilaatikoksi.

04.11.2025 18:04:29
#725306 [+1] Piilota Suosittele

>>725205
>>725149
>>725142
>>725096

Mulla oli opiskeluaikoina (ja joskus edelleen) tapana tuunata nistipataa niin pitkälle, että siitä sai huomisenkin ruuat

- 400g makaronit
- 400g jauheliha
- 400g tomaattimurska
- 1 purkki tonnikalaa
- 1 isohko sipuli pilkottuna
- muutama valkosipulinkynsi
- kouralinen juustoraastetta

Sit loput oli vaihtoehtoista kamaa, tyyliin jos oli jäänyt jalopeenoja niin sekaan vaan. Samoin hernemaissipaprikat, herkkusienet sekä muut tollaset ylijäämät on helppo sotkea mukaan jotka vähääkään sopii siihen. Jos oli kananmunia niin ne toki paistoin erikseen ja lautaselle makaronimössön kaveriks. Jos oli kurkkua tai tomaatteja niin niitä lohkoina kaveriks.

Vain mielikuvitus on rajana, kun nistipataa lähtee tuunaamaan

[ 24 viestiä | ]