Mitä sellaista Afghanistanissa on, jonka kaipuussa mikään maailman mahti olisi valmis laittamaan niin paljon aktiota käyttöön, että sillä olisi oikeasti järkevä hinta? Ei kai siellä ole mitään muuta kuin sisäsiittoisia lampaannussijoita? Käyttäisivät resurssit sen paikan ihmisten ampumiseen rajalla. Antaa niiden perseillä siellä niin kuin tahtovat, kyllä ne evoluutio joko karsii tai jalostaa.
>>722567 Afganista on monellekkin maalle kiinostava. Siellä on valtavat määrät louhuttavaa Nekin voisi olla luonnonvarojensa kanssa rikas valtio, mutta kun rättipää ählämeillä ei järki riitä ni sitten on sellainen komposti kun on
>>722567 kultaa kuulemma löytyy jopa ilman suurta kaivamista, osahan afgaaneista ei ole muslimeja vaan ihan kristittyjä. Tiedän kristityn afgaanin, ihan järki ihminen ja käy töissä, sanoi itse että maassa maan tavalla. Se tiesi kertoa kullasta siellä olevan mutta muslimeille se ei käy että sitä myytäisiin...
[
4 viestiä
|
]
⭰
Pieni aine
Kommunalka 3
hajoamislaulu.webm
Kun Neuvostoliitto hajos syntyi Venäjä
Gagarin
Venäjän ystävät
1930-luvun suunnitelmia Leningradin uudistamiseksi
draaman kaari
Karhu ja leijona seisovat yhdessä!
Tynis Mjagi: Olimpiada
Ricardo vietnamissa
gondola afganistan expriense
Tiberian Sun 2024
Johnny Cash - Goin' By The Book
jäänmurtaja
taputus
Äiti Isänmaa kutsuu!
Venäjän ja Neuvostoliiton ukrainalaisille lahjoittamat alueet
Katsotaan taas vierestä, kun iso maa käy pienen kimppuun kohta
Neuvostoliitto oli ihmiskunnan historian paras saavutus!