Voe sviidu, meikällä oli tää taustakuvana joskus ammosina aikoina, löytyy vielkin wallpapers -kansiosta :D //Edit: Valehtelin, ei ollu enää siellä, nyt taas on.
[
3 viestiä
|
]
⭰
perjantai
>:3
Börheä kuvakulma :3
onpas makoisaa :3
Pikku keppustelija :3
Eh, Why Are Cats Just So Good At This Shit? (Slow-Motion)