snu snu snu snu
Bubbles laskiaispulla Bubbles laskiaispulla
Nam Nam
Hehe Hehe
eräänlainen startipilotti eräänlainen startipilotti
Kylmäävä maisema Kylmäävä maisema
asennusmusiikkia asennusmusiikkia
Yllättyneet voi nostaa käden pystyyn Yllättyneet voi nostaa käden pystyyn
tipaton alkaa ihan kohta tipaton alkaa ihan kohta
Ihana nainen Ihana nainen
Elämä on Elämä on
vartioitu torni vartioitu torni
Cornholio Cornholio
Lauantain namitissi Lauantain namitissi
psyykkeen joulu psyykkeen joulu
negatiivinen asiakaspalaute negatiivinen asiakaspalaute
temusta halvalla temusta halvalla
Muinainen suomalainen joululaulu Muinainen suomalainen joululaulu
Autovisa ketä auto? :D Autovisa ketä auto? :D
inflaatio inflaatio
Tisuli Tisuli
Niin hyvää banaania Niin hyvää banaania
vissyy :D vissyy :D
Lauletaan ja treenataan Lauletaan ja treenataan
 740 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 26.04.2020 18:05:08
[ + 2 | ]

Pysäyttämätön voima ja Liikkumaton esine

[42352] [tiedosto.jpg] [0.02 MB] [640x433] [] []
tiedosto.jpg

kissa

(5203)  · 

totuus

(53)  · 

luonnonvoima

26.04.2020 18:41:01 | 18:50:56
#336515 [+-] Piilota Suosittele

>>336512

Plussasin silloin kun kirjoitin tuon "kiitos plussasta" :3

Sähän tässä jo ainakin pariin otteeseen olet trollaillut kissaihmisten "heikkoudella" ja "alistuneisuudella", harmi jos et ole saanut kaipaamiasi vastauksia sinua hämmentäviin kysymyksiin :3

26.04.2020 22:08:00
#336603 [+-] Piilota Suosittele

>>336581

Niin on, koska ihmiset pitävät eri asioista ja erilaisesta huumorista :3 Olisikin perusteetonta olettaa automaattisesti, että ymmärrät tällaisissa kuvissa olevien juttujen olevien vitsejä. Ehkä saat tällaisista kuvista vaikutelman että ihmiset oikeasti ovat lemmikkiensä tassun alla sen sijaan että olisivat huvittuneita siitä millaista on vaikkapa siirtää rötköä lötkökissaa paikasta toiseen, ja siis kyselet tosissasi :3

En muuten ole huomannut Luolaston kissaihmisten plussaavan omia kommenttejaan, ja roikun täällä about 12/7 joten pidän havaintojani aika pätevinä. Mitään tuon tarkempaa en olekaan omien kommenttiensa plussaamisesta sanonut :3

[ 7 viestiä | ]