tässä mää uimassa tässä mää uimassa
Pakko päästä kuvaan Pakko päästä kuvaan
tankoloiukkaaks22 tankoloiukkaaks22
Elämä on rankkaa Elämä on rankkaa
Hyvää paskapaperia oli Hyvää paskapaperia oli
giding's me? giding's me?
Antakaa seniorin tottua rauhassa älypuhelimeen Antakaa seniorin tottua rauhassa älypuhelimeen
Ball Buster Ball Buster
Bowserin haisevat, juustoiset jalat Bowserin haisevat, juustoiset jalat
kissojen taivas kissojen taivas
korttitemppu korttitemppu
itsepetos22 itsepetos22
Kirja-arvostelu Kirja-arvostelu
älä rupee neuvomaan älä rupee neuvomaan
Goebbelsia lainaten Goebbelsia lainaten
Montakohan kertaa vetänyt käteen Montakohan kertaa vetänyt käteen
Reunahanaaaa Reunahanaaaa
Kuoleman maku Kuoleman maku
Saksalaista teknologiaa Saksalaista teknologiaa
heittolaite heittolaite
moottorisahasuojatut housut moottorisahasuojatut housut
Mitä luet :3 Mitä luet :3
youtubehaaste youtubehaaste
vähän lämmittelemässä :3 vähän lämmittelemässä :3
 768 näyttökertaa, 15 viestiä, 5.93 MB, 1 tiedosto, 24.02.2024 11:09:29
[ + 4 - | ]

System of a duck

[67943] [411132015_1645833742491668_5646371969296681081_n.mp4] [5.93 MB] [576x1024] [18.90s] [] []

24.02.2024 16:26:57
#601253 [+2] Piilota Suosittele

>>601167 Maajussi vain säästää sähkössä ja lämpölamppu
vaihettu ledimalliin. Ankat yrittää vain pysyä jotenkin lämpösenä
talvipakkasilla.

28.02.2024 07:15:13 | 07:15:59
#602124 [+-] Piilota Suosittele

>>602013
Noku tää juttuhan meni silleen, että yks "kaveri" möi mulle satasella jotain mitä lie vehnäjauhoa niin perkeleestäkö semmosia uskaltaa ite mennä testaamaan. Annuin marsupilameille (linnut on muutenki jo ihan tillin tallin) niin tää oli lopputulos. Kerroinko muuten etten oo nukkunu kahteen viikkoon? Olo on ihan normaali, mutta oon tänään pyykänny jo seittemän kertaa, pessy astiat kolomesti ja jumpannu semmosen 13 tuntia putkeen.

01.03.2024 22:51:00
#602691 [+-] Piilota Suosittele

>>602485
Naapurin lehmille mökillä ei tarvitse ostaa leluja ja pelikoneita jotka rikkovat, pitää syöttää vaikka eivät edes jälkiänsä siivoa, satojatuhansia menee jo ruokaan ennen kuin ovat täysikasvuisia ja niistä saa ehkä 10kg lihaa silloin kun eivät edes salilla käy.

Olen niin saatanan kyllästynyt kiittämättömyyteen, että otin toissapäivänä vittumaisen iskän roolin. Vanhin sentään melkein osaa olla.

[ 15 viestiä | ]