kova on yritys :3 kova on yritys :3
näin pahalta haisee <:3 näin pahalta haisee <:3
Yes Yes
Himo läski toripoliisi Himo läski toripoliisi
siinä on lampaita siinä on lampaita
Haloo Helsinki! - Lady Domina Haloo Helsinki! - Lady Domina
Kiusallista Kiusallista
Karkki vai ...? Karkki vai ...?
Olen suoraan alenevassa polvessa... Olen suoraan alenevassa polvessa...
Sinne meni Sinne meni
Kyllä minä niin loukkaannuin Kyllä minä niin loukkaannuin
Milkshake Milkshake
Kuvakommentti Kuvakommentti
Hirvitys Hirvitys
Russki parushki - Boris Yeltsin Edition Russki parushki - Boris Yeltsin Edition
Vuoden isä :D Vuoden isä :D
Batguy Batguy
Sara la fountain Sara la fountain
Kamelåså Kamelåså
Temppuilija Temppuilija
See honey, it's only 2 kilometers of these See honey, it's only 2 kilometers of these
Lipsahdus Lipsahdus
piene pöpperöinen :3 piene pöpperöinen :3
TikTok TikTok
 670 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 11.05.2025 14:04:49
[ + 0 | ]

Oikeiston talousosaaminen

[80652] [1000010401.jpg] [0.17 MB] [1080x1078] [] []
1000010401.jpg

kokoomus

(99)  · 

persut

(247)
11.05.2025 14:06:48
#697276 [+-] Piilota Suosittele

Kohta tulee joku trukkikuski tai levyseppähitsari äärettömällä kansantalouden ymmärryksellään kertomaan miksi tää on hyvä juttu.

11.05.2025 18:49:33
#697289 [+2] Piilota Suosittele

Katsoin, että veronalennus jättää minulle jotain 100-200 euroa lisää käteen vuodessa. Kyllä sen takia kannattaa paskoa koko Suomi korjauskelvottomaksi.

11.05.2025 19:45:18
#697293 [+5] Piilota Suosittele

>>697289 Kyllä sen ns. korjauskelvottomaan kuntoon saattamisen hoitaa tuleva vasemmistohallitus, jos
vakavissaan meinaavat avata rajat ja rahahanat kaikkien ei kantasuomalaisten
ylläpitoa ajatellen. Työssäkäyvän käteenjäävä osuus ei tule ainakaan nousemaan
se on varmaa jo tässäkohtaa.

Lainaa ei kuitenkaan saada enää millää muotoa kohtuullisella korolla enää, eikä
yrityksille tulevat veronkorotukset ja naurettavuuksiin menevät ympäristövaatimukset kannusta
tuomaan tänne teollisuutta.

Lyhyesti: Kusessa ollaan jokatapauksessa, mutta vaihtoehto nykyiselle näyttää
ikävästi syvemmältä.

11.05.2025 20:03:31
#697296 [+3] Piilota Suosittele

>>697294 Ihan puhtaasti spekulaatiota kunnallisvaaleista.
Ei mitään faktaan tain sen vakavampaan nojaavaa.
Vähänkään siihen viittaava on, että näillä on ollut tapana vuorotella.
Toki kunnallisvaalien äänestysprosentti oli todella alhainen, että on
mahdollista, että nykyinen pitkälti jatkaa tuossamuodossa.

Mutta uskoisin silti sdp:n kiilaavaan kokoomuksen kanssa samoille lukemille.
Ja jos sdp saa enemmistön, niin potentiaalisesti meillä on huulipuna 2.0 käsissä.

[ 10 viestiä | ]