ruotsi suomi norja rannalla, mitä kävi? ruotsi suomi norja rannalla, mitä kävi?
Ei taida olla paras harrastus tälle Ei taida olla paras harrastus tälle
runkku raketti runkku raketti
Ankka Ankka
Ei kussu allensa Ei kussu allensa
eye of the tiger :3 eye of the tiger :3
K-pop K-pop
Hyvä nimi Hyvä nimi
Ihme värkkejä Ihme värkkejä
Kikkatuoli Kikkatuoli
Semmosta #2 Semmosta #2
Tupla deitit Tupla deitit
Moscow Vice Moscow Vice
Kissa Kissa
Muigea :3 Muigea :3
Uuestaan, uuestaan! Uuestaan, uuestaan!
IRL IRL
Rento meininki :3 Rento meininki :3
Kumarrus isille Kumarrus isille
En mä täällä mitään tee En mä täällä mitään tee
paras asu <3 paras asu <3
No nyt on kätevä No nyt on kätevä
mustien kohtalo leffoissa mustien kohtalo leffoissa
levyn nuijimista levyn nuijimista
 554 näyttökertaa, 5 viestiä, 2.03 MB, 1 tiedosto, 14.04.2025 11:41:55
[ + 1 | ]

animejäbä voitti

[80125] [429eb48c6c64f260.mp4] [2.03 MB] [720x1280] [29.83s] [] []

tappelu

(85)  · 

hullu

(115)  · 

jäbä

(9)
15.04.2025 02:25:20 | 02:26:30
#692514 [+-] Piilota Suosittele

>>692452
Minen moisia kattelis varsinkaan juuri pestyn autoni nokkapellillä, liikun yleensä turvasaappaat jalassa koska en yleensä liiku (muuten kuin lenkillä lenkkareilla) kuin töihin ja kauppaan, siitä vähän monoa kylkeen kun alkaa pyörimään MAASSA!! 🥴

15.04.2025 22:15:37
#692681 [+-] Piilota Suosittele

>>692514 Kyllähän se vähän naurattaa, kun joillakin naisilla se 50 paria kenkiä.

Itsellä firman turvamonot jalassa ylivoimaisesti eniten sukkien lisänä.
Sitten jotku vähän vähemmän paskaset lenkkarit sivistyksen parissa asiointiin.
Paskalenkkarit(edelliset menolenkkarit) joita käytetään sitten siinä kotimaisemissa
lähinnä kesäisin. Kumisaappaat turvamonojen jälkeen eniten jalassa lähinnä juuri tuon
harrastuspuolen takia radalla ja maastossa.

Yhdet croksit mitkä potkastaan äkkiä jalkaan ettei ihan paljan varpain tarvi
mennä pihalle hakemaan postia/puita jne.

Eli 5 paria kenkiä eri käyttötarkoituksiin riittää oikein hyvin.

16.04.2025 23:56:03 | 23:56:16
#692965 [+-] Piilota Suosittele

>>692681
Turvasaappaat, ei turvakenkiä koska en tarvitse tai halua metsässä ja ne hukku muutenkin, vanhemmat lenkkarit (en käytä), uudemmat lenkkarit (en käytä), ja mukavan liukkaat lähes tasapohjaiset tohvelit postinhakuun.

Eli käytännössä kahdet kengät +erittäin liukkaille ja harvoin yhdet piikkikengät lenkille.

[ 5 viestiä | ]