kellogs kellogs
aliens xeni aliens xeni
Lap.. papin kulta. Lap.. papin kulta.
Jalkapalloa on pelattava Jalkapalloa on pelattava
Niin hyvää Niin hyvää
Vilkutti kameralle Vilkutti kameralle
nuuh nuuh nuuh nuuh
jamal ottaa purkkiruokaa jamal ottaa purkkiruokaa
Teron naisongelmat Teron naisongelmat
Keinuntaa Keinuntaa
Mikäs siinä kun kumpikin tykkää Mikäs siinä kun kumpikin tykkää
Ekat kypsät Hot Burritot Ekat kypsät Hot Burritot
Keskivertosuomalainen tie nykypäivänä Keskivertosuomalainen tie nykypäivänä
Mahtoiko olla liukasteet valmiina Mahtoiko olla liukasteet valmiina
iine on vakooja iine on vakooja
Rötv :3 Rötv :3
Tää tulee kertoo sulle faktoi Tää tulee kertoo sulle faktoi
Liikennemerkit Liikennemerkit
The Spirit Dragon The Spirit Dragon
Hipster Hipster
Slayjerin unelmatyömaa Slayjerin unelmatyömaa
Homo Sapiensin kerma kokoontuu (ja hupaisa jekku kipsulle) Homo Sapiensin kerma kokoontuu (ja hupaisa jekku kipsulle)
Kuinka monta kirosanaa tuurissa käynti vaatii Kuinka monta kirosanaa tuurissa käynti vaatii
genny genny
 585 näyttökertaa, 11 viestiä, 3.12 MB, 1 tiedosto, 11.04.2025 18:47:42
[ + 4 | ]

lentskaripoliisi

[80057] [4d6f1f7feb0105ad.mp4] [3.12 MB] [352x640] [34.55s] [] []

homo

(631)  · 

laiska

(16)  · 

lentokone

(101)
11.04.2025 20:11:13
#691811 [+2] Piilota Suosittele

Jos niillä ei saa olla asetta, niin kyllä 150-300 ihmistä pistää pari puukkojunkkaria kuriin, paitsi jenkit ja 9/11.

11.04.2025 20:49:34
#691835 [+-] Piilota Suosittele

Jotenkin tunne, että tuo hippi oikein ymmärrä pariakaan asiaa maailmasta.
Toisaalta olishan se oikeasti hauska nähdä, mitä tapahtuu jos oikeasti
rupeaa lennolla ryttyilemään.

14.04.2025 23:50:51 | 23:51:46
#692441 [+-] Piilota Suosittele

>>692438
Periaatteellisia ongelmia. Illassa menee tai meni helposti satasia eikä se ollut niin paha juttu, mutta tuollainen rahankiskominen on. No sinä varmaan urakoinesi tiedät rahankiskomisesta ja huonosta palvelusta.

En usko että osaat edes säästää vitun apina, kaikki vaan meneen mitä löytyy niin voi larpata päivän rikasta.

15.04.2025 02:31:36
#692520 [+-] Piilota Suosittele

>>692446
larppaat yritysjohtajaa

En larppaa, en ole minkään sortin yritysjohtaja. Sinua vaan vituttaa kun olen varakkaampi, mutta en leveile asialla.

Aika vitun tyhjää leveillä jollain "köyhien ongelmia" tällä vitun sivustolla varsinkin. Kukaan ei ota sitä edes ilkeytenä vaikka siksi sen tarkoitat, ja siksi arvon herra, lienette melkoinen mulkku ihan reaalielämässäkin.

25.04.2025 22:48:23
#694962 [+1] Piilota Suosittele

>>691811
Ennen 911 oli oletuksena et kaapparit haluaa lentää jonnekki kauas ja ehkä tehdä tilin siinä samalla.
911 iskut torneihin ja Pentagoniin ja kun niistä tuli siihen yhteen koneseen tieto niin tappelivat ihan perkeleesti ettei sillä lennetä mihinkään vaikka tiesivät itte kuolevansa samalla. Tippu tikkana pellolle se.

[ 11 viestiä | ]