Stephen Hawking on kuollut Stephen Hawking on kuollut
Arvaa mikä Arvaa mikä
Soinin väkivaltainen radikalisoituminen Soinin väkivaltainen radikalisoituminen
Helppoa helvettiä Helppoa helvettiä
only in repostnik land only in repostnik land
justiinsa joo justiinsa joo
myöhäiset naistenpäivän onnittelut! myöhäiset naistenpäivän onnittelut!
kosto on suloinen :---D kosto on suloinen :---D
juna.gif juna.gif
eläköön vallankumous eläköön vallankumous
*sirkusmusiikkia* *sirkusmusiikkia*
Pähkinäpullien kohtalo Pähkinäpullien kohtalo
Tauski lukee MV-lehteä Tauski lukee MV-lehteä
Pizza vs He-Man Pizza vs He-Man
klassikko nappulasta klassikko nappulasta
Hevosen sontaako? Hevosen sontaako?
Unimyssy Unimyssy
R.I.P. R.I.P.
Moi pitää mennä Moi pitää mennä
Aamuseisokki Aamuseisokki
Teki sudokun Teki sudokun
kukko maailmalla kukko maailmalla
ei vaan jaksa ei vaan jaksa
näin aistin näin aistin
 481 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.16 MB, 1 tiedosto, 14.03.2025 00:05:58
[ + 1 - | ]

rapunaaman raksalla

[79091] [855487e9e5b4e38e.mp4] [3.16 MB] [574x1024] [22.32s] [] []

raksa

(34)  · 

purku

(6)  · 

bäng

 · 

420

(100)
14.03.2025 00:26:43 | 00:28:50
#686380 [+2] Piilota Suosittele

Oletan, että purku tapahtuu tarkotuksella, mutta miksi vitussa siellä on
ukkoja kyydissä mahdollisesti jäämässä kyytiin tulevan romun alle ?
Vähän raskaampaa kaatuu lavaan kyytiin, niin jätkät lentää kuin
kyläkeinusta konsanaan.

Edit: Purku tarkoituksellla, mutta ihan vitun väärillä menetelmillä.

15.03.2025 16:28:04
#686779 [+-] Piilota Suosittele

>>686755 Sehän tässä se vitsi olikin, että miksi vitussa siihen käytetään
jätekonttia, missä on viellä porukkaa kyydissä.
Koko hommassa ei ole mitään järkeä.

21.03.2025 01:11:31
#687831 [+-] Piilota Suosittele

>>686850 Senverran hyvällä voimalla kuitenkin tälläsi tuon rakennuksen kylkeen tuon
lavan, kun sieltä tippuvasta muruista päätellen oli kosketusta jo annettu, kun käänsi
ottamaan vahtia.

Yksi kolaus menisi hutilointina, mutta toinen ei enää. Etenkään
kun ajaa puomilla viellä lisää vetoa päälle ja nostaa/laskee lavaa siinä.

Luulisi, että tokan tällin jälkeen jätkät viittos kuskille, että päästää
tikuista irti nyt justiinsa, jos hommaa ei tehtäisi tarkoituksella.

[ 6 viestiä | ]