sika rääkyy sika rääkyy
Lapitch ja taikasaappaat Lapitch ja taikasaappaat
Myö ollaanki homoja! ihihihihiii lällälläää! Myö ollaanki homoja! ihihihihiii lällälläää!
Muijavaatimus Muijavaatimus
iso kakka iso kakka
Arvaa kuka? Arvaa kuka?
Jou mata mou uhuh jou jou kill da whitey Jou mata mou uhuh jou jou kill da whitey
niggerplantage niggerplantage
uranus uranus
kylpy kylpy
haluatko testata haluatko testata
mummo on rebel mummo on rebel
arnold arnold
Sama logiikka Sama logiikka
Nyt tiedämme Nyt tiedämme
varovaisuutta liikenteessä varovaisuutta liikenteessä
väisäsen mulkku väisäsen mulkku
taffel taffel
Verstappen Verstappen
keskusta keskusta
libtards libtards
aikamies aikamies
kissa kissa
Äiti, mistä inflaatio johtuu? Äiti, mistä inflaatio johtuu?
 1 072 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 17.04.2019 13:17:37
[ + 1 | ]

Hyvää syntymäpäivää Kenway

[28020] [tiedosto.jpg] [0.04 MB] [740x555] [] []
tiedosto.jpg

20

 · 

30

 · 

selkä

(26)  · 

vanhuus

 · 

vaivat

19.04.2019 04:40:31
#190473 [+-] Piilota Suosittele

YEp. Kun ei liiku, ei harrasta minkäänlaista liikuntaa. Eilen kattelin stadissa käyskellessäni, notta 7-15 vuotiaat ajelee sähköpotkulaudalla ympäriinsä kokoajan. Oma on huolensa kun kolmikymppisenä on luusto niin huonossa kunnossa, että pienestä kolauksesta murtuu ja katkeaa. No, mutta aktivointi toimii.

28.06.2022 20:44:26
#581652 [+-] Piilota Suosittele

>>190473
Olin koko ideaa vastaan, maksoin sen, ja nyt sillä kierretään jo pyörälenkillä keskisormi pystyssä minua ympäri.

Kysymys oli yksinkertainen, uusi pyörä vai skuutti. Vastaus tuli nopeammin kuin nyrkki! UUSI PYÖRÄ!!! EI, ei ei ei, skuutti on nyt. Vituttaa. Taidan hakea olutta ja satakiloisena kuluttaa akun >:)

28.06.2022 21:41:06
#581693 [+-] Piilota Suosittele

>>581652

Minä jouduin ottamaan myös nojakkiini moottorin. Siitä yksinkertaisesta syystä, että olen polkenut liikaa. Olen ns. voimapolkija. Vedin paljon kuormaa. Mitä enempi sen parempi. Nautinto. Nyt en viitsi enää tuhota oikeata polvilumpiota enempää. Vedän edelleen kuormaa ja kyllä mä vedän, mutta en enää lähellekään niin usein kuin ennen.

29.06.2022 22:01:54 | 22:03:17
#582040 [+-] Piilota Suosittele

>>581693
Rauhotu vanhus, vanhuus se koittaa mullekkin, mutta akkua en ota kuin vasta sun iässä (60-70v?) koska siinä menee koko kuntoilun pointti.

vajaa nelikymppisenä pitää vielä jaksaa vaikka väkisin ilman apuja, ja en anna periksi helposti. Helle otti kyllä niskalenkin, 35 ja 34 -vuotiaana olin vielä kunnossa helteillä ja sahan kanssa...? ☺😢😰🥶💀☠

01.07.2022 18:12:30
#582535 [+-] Piilota Suosittele

>>582416
How to Catch a Predator III?

Laitat muijan ohjaamaan, lisäksi ruoskit sitä takaa polkemaan kovemmin siinä missä itse esität ähkien tekeväsi jotain? Julmaa kyytiä.

[ 10 viestiä | ]