Shhiieeeeeet Shhiieeeeeet
Ihan hieno Ihan hieno
sukupuolioletettu sukupuolioletettu
Mikäs tästä saksankielisestä animaatiosta tuleekaan mieleen? Mikäs tästä saksankielisestä animaatiosta tuleekaan mieleen?
osaa ne koiratkin osaa ne koiratkin
Matujen kohtaaminen Matujen kohtaaminen
Hyvää ystävänpäivää Hyvää ystävänpäivää
Älä katso taaksesi Älä katso taaksesi
Suorituspaineet ovat valtavat Suorituspaineet ovat valtavat
Demand perfection Demand perfection
Setämiehiä, setämiehiä kaikkialla Setämiehiä, setämiehiä kaikkialla
Pickup line scientist Pickup line scientist
börk börk
Viisaan näköinen elukka Viisaan näköinen elukka
Korvatillikka ja Alias Korvatillikka ja Alias
Kissakuvakokoelma Kissakuvakokoelma
Paska pallo Paska pallo
sonja hoitaa sonja hoitaa
Avaruuspyssy Avaruuspyssy
tulkoon jänis... ja jänis tuli osittain... kiitos koiran... tulkoon jänis... ja jänis tuli osittain... kiitos koiran...
hyvää ystävänpäivää hyvää ystävänpäivää
darude darude
Hmm Hmm
Ikuinen elämä Ikuinen elämä
 649 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto
20.04.2019 21:44:41
[ + 3 | ]

Ylväät pylväsbörheät :3

[28227] [kissatpylvaanpaalla.jpg] [0.11 MB] [600x1318] [] []
kissatpylvaanpaalla.jpg

shiro

(126)  · 

nora

(9)  · 

kissa

(5209)  · 

kissat

(176)  · 

börh

(1051)  · 

tolppa

(20)  · 

ulkona

(18)  · 

photobomb

(5)
21.04.2019 11:43:09 | 11:47:09
#191860 [+-] Piilota Suosittele

>>191834

Isäntä ja emäntä :3

...ja ylväs jälkikasvu ;3


Sen nyt näkee kilometrin päähän että Nora on Kuron äiti, mutta Shiron osuuden suhteen täytyy vain tarkkailla Kuron äidiltään perimänsä vilkkaan luonteen välistä pilkottavaa tasapainoisuutta zen-ilmeineen sekä byöreitä bosgia ja Shirolle ominaista alfa-henkistä olemusta, ja lisäksi uskoa Youtube-kommentoijia joiden aikakäsityksen mukaan Kuro oli kuvioissa ennen kuin Shirolle tehtiin ilmeisesti elämää vanhoilla päivillä helpottamaan tarkoitettu (varmaankin terveysnäkökohdat huomioon ottaen) toimenpide :3

Sitä paitsi kun Nora tuli kuvioihin vierailevana tähtenä, niin kuvissahan se just pyöri Shiron kanssa paljon ja pyörii edelleen. :3 Vaikka japania osaamattomana on vaikea sanoa mitään niin selvästi tuli vaikutelma että annetaan ymmärtää että tässä nyt on pariskunta kyseessä siinä määrin kuin börhkontekstissa on mahdollista ;3

Joskus vanhoissa kuvissahan näkyi että Shirolla oli (en tiedä kuka oli emo) pentu joka oli hänen turkkitoverinsakin, mutta en tiedä mitä sitten tapahtui ;____; Kuro on kyllä komea bendele vaikka onkin perinyt äitinsä värityksen joka sekin on hieno :3

[ 2 viestiä | ]