kulkuset. kulkuset kulkuset. kulkuset
Aika hyvä biisi, eikö vaan Aika hyvä biisi, eikö vaan
Valmisbörh lisää vain käsi Valmisbörh lisää vain käsi
paint kalenteri luukku 12 paint kalenteri luukku 12
Paint-joulukalenterin 10. luukku: Britanniassa tapahtuu Paint-joulukalenterin 10. luukku: Britanniassa tapahtuu
noeeeeeeee noeeeeeeee
Normaali ja tasapainoinen homoseksuaali Normaali ja tasapainoinen homoseksuaali
"Isämmaam puolesta" "Isämmaam puolesta"
Viiksekkäät kamut Viiksekkäät kamut
Glom ! Glom !
Tuo tarkoittaa että olet homo Tuo tarkoittaa että olet homo
Trumpille terveisiä Trumpille terveisiä
Kuudes luukku Kuudes luukku
Mikä on paras huoruli ? Mikä on paras huoruli ?
Ja Anikin matka jatkuu ♂ Ja Anikin matka jatkuu ♂
Robottikissa Robottikissa
Operaatio barbarossa Operaatio barbarossa
feels vs reals feels vs reals
Söpö saatanallinen skandinaavi Söpö saatanallinen skandinaavi
ylvästä ylvästä
Kristen bell Kristen bell
Autism intensifies Autism intensifies
läps läps :3 läps läps :3
Pileet pystyyn Pileet pystyyn
 704 näyttökertaa, 6 viestiä, 4.02 MB, 1 tiedosto, 15.09.2022 23:29:27
[ + 7 | ]
👑 Plussatuin 15.09.2022.

Marin itäraja

[67541] [tiedosto.mp4] [4.02 MB] [640x360] [121.32s] [] []

sanna marin

(322)  · 

sdp

(559)  · 

raja

(13)  · 

hallitus

(111)  · 

riikka purra

(59)
15.09.2022 23:43:36
#599161 [+6] Piilota Suosittele

Tehäänkö tuolla muuta kuin kinastellaan kuin jossain päiväkodissa, että kuka sano ja mitä? Nyt on saatu mitä haluttiin, niin on lapsellista alkaa molemminpuolista "minä minä minä, sinä sinä sinä". Ja näille maksetaan tästä.

16.09.2022 02:49:04
#599176 [+6] Piilota Suosittele

"Ei tämä ole mikään naurun asia" :D :D :D :D
- Kyllä, rouva pääministeri, esittämänne rooli on aivan täysin naurun asia, kuten koko hallituksen rooli tuossakin asiassa.

16.09.2022 14:48:34 | 14:49:04
#599367 [+-] Piilota Suosittele

No mitäs myivät silloin aikoinaan venäläisille niin paljon tontteja täältä suomesta ? Esko Ahokin oli niin venäläisten myymiselle liputtamassa. Alkaako nyt kaduttaa nii !

17.09.2022 10:52:52
#599523 [+1] Piilota Suosittele

HYvin näkee, että ei kestä samariinilla hermo kun joutuu vähän vastaamaan muuhunkin kuin iloisiin asioihin. Se kertoo yhtä ja toista. Hermoituksissaan kun sitä voi oikeasti sanoa miettimättä mitä sanoo. Tulee lipsauksia. Kertoo myös aika paljon pääministerin kyvyistä. Ei ole riittävä osaaminen taustalla kyseiseen tehtävään.

[ 6 viestiä | ]