Kun mä rupesin ryyppäämään Kun mä rupesin ryyppäämään
keittiössä hääräilyä keittiössä hääräilyä
Parit videot Parit videot
Maitorahka Gandalf Maitorahka Gandalf
Pari kuvaa vain Pari kuvaa vain
Kkk kasino Kkk kasino
Ilkka Vainio Ilkka Vainio
Riialla tais olla odotukset korkealla Riialla tais olla odotukset korkealla
Semmoiset sitten eilen Semmoiset sitten eilen
Parodiaa vai psykoosia? Parodiaa vai psykoosia?
Muutama kuva 12. Muutama kuva 12.
Slayjer Slayjer
suomalainen korruptio suomalainen korruptio
Lene, meine liebling Lene, meine liebling
iPhonen selkä iPhonen selkä
Takinkääntäjien kuningattaret. Takinkääntäjien kuningattaret.
cod comedy tj cod comedy tj
Paranormal investigation Paranormal investigation
#vainapexjutut #vainapexjutut
Tiedettä Egyptissä.. Tiedettä Egyptissä..
'smee again! 'smee again!
Huvinsa kullakin Huvinsa kullakin
Kapinaelospr Kapinaelospr
Muutama kuva 11. Muutama kuva 11.
 609 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 07.02.2025 21:42:38
[ + 1 - | ]

Mitä vittua?

[77833] [tiedosto.png] [0.19 MB] [798x1128] [] []
tiedosto.png

animalia

 · 

hippi

(39)  · 

kasvisruoka

 · 

hulluus

(26)
08.02.2025 21:39:31 | 21:40:32
#679218 [+-] Piilota Suosittele

>>679208 Eli ei kosketa ketään, jota tuollainen ei nimenomaisesti kiinnosta? Miksi siis tuollainen otsikko ja tagit? Onko tämä ollut uutisissa tai ylismeeminä? Ennen kaikkea, pitääkö tässä tietää jotain, jota kuvasta ei voi suoraan päätellä?

08.02.2025 22:07:10 | 22:09:38
#679247 [+-] Piilota Suosittele

>>679218
Mua kiinnostaa lähinnä nähä sitten ens kuun alussa lista tyypeistä jotka on niin sekasin, että kannattavat tommosta niin tiiän olla äänestämättä niitä. Kyllä mää sen verran seuraan politiikkaa vaalien alla, että saan selville minkälaisia ehokkaita siellä oikeen on. Tossa aika vasta Rovaniemellä tai jossaki sillä suunnalla lopetettiin kasvisruokakokeilu ku ei sitä kukaan syöny. Makso vaan vitusti. Jos mä ny en väärin ymmärtäny niin tuo Animalia just nimen omaan vaatii, että AINA pitää olla kasvisruokaa tarjolla vaikkei kukaan söiskään sitä. Ehän siinä oo mitään järkee.

08.02.2025 22:33:51
#679272 [+-] Piilota Suosittele

>>679247
Mua kiinnostaa lähinnä nähä sitten ens kuun alussa lista tyypeistä jotka on niin sekasin, että kannattavat tommosta niin tiiän olla äänestämättä niitä.

No jätät pihalle vihervasemmistolaiset ehdokkaat, niin eiköhän se kata tämänkin allekirjoittaneet.

08.02.2025 23:31:01
#679306 [+-] Piilota Suosittele

>>679272
No se ny on sanomattakin selvää. Pitää kuitenki varmistaa ku joka puolueessa on kilareita. Vituttais jälkikäteen jos oliski äänestäny jotain sekopäätä. Se on jännä juttu ku joku tyyppi saattaa vaikuttaa ihan asialliselta, mutta sitte jonku asian kohalla niillä leviää pälli aivan totaalisesti. Eiks se ollu eurovaaleissa joku kokoomuksen akkakin joka vastaili ihan järkeviä, mutta heti ku tuli puhetta mutiaisista niin sieltä tuli settiä "neekerit on parempia ihmisiä ku suomalaiset" "kaikki maailman pakolaiset pitää ottaa Suomeen" jne tms.

Kyllä mää taidan jo tietää ketä voisin äänestää, mutta ei vara venettä kaada. Pitäs varmaan käydä jollaki teltalla pyörähtämässä josko ois siellä niin vois vähän kysellä.

09.02.2025 06:35:52
#679407 [+-] Piilota Suosittele

>>679339
No tuttavapiireissä on ehokkaita niin enköhän mä niistä jonku valakkaa ku muutenki niien kans tulee juteltua. Yleensä saunajuttelulla niistä saa kaiken tarpeellisen irti, mutta ku ne kaikki tuntuu olevan vähän hulluja kuitenki niin pitää sitte tsiigaa toltaki kantilta.

Musta ei semmoseen oikeen oo, mutta lähe nää eholle. Saatas oma luolaston fyyreri :D

[ 8 viestiä | ]