Autovisa - Mikä auto? Autovisa - Mikä auto?
Mikä auto? Ketä kiinnostaa saatana?! Mikä auto? Ketä kiinnostaa saatana?!
Gustavo Fring on kova äijä Gustavo Fring on kova äijä
Raju meno Raju meno
Tää tapahtui siellä kirjastossa jossain suomessa Tää tapahtui siellä kirjastossa jossain suomessa
Fuck christ oy 3 Fuck christ oy 3
Apucop Apucop
Huittikset ku Oliver Helander oli ainut kun sai mitalin Huittikset ku Oliver Helander oli ainut kun sai mitalin
Let's take a look Let's take a look
Uusi asento Uusi asento
Tales of Adventures Tales of Adventures
Karjala 4,6% Karjala 4,6%
vihreiden loppuunmyynti vihreiden loppuunmyynti
Lapsuus Lapsuus
Seksi ja viina on vanhoille vaaraksi Seksi ja viina on vanhoille vaaraksi
Pennut ei mun pelitunteja saa asdfglol Pennut ei mun pelitunteja saa asdfglol
ihana nainen ihana nainen
Kjeh kjeh Kjeh kjeh
Perse Perse
Paska paikka Paska paikka
Roadman niputetaan Roadman niputetaan
Videoita Videoita
Hapsilla rankka viikonloppu Hapsilla rankka viikonloppu
tikru tikru
 749 näyttökertaa, 9 viestiä, 4.92 MB, 1 tiedosto, 05.02.2025 11:34:36
[ + 9 - | ]

Nekkuli on oikeassa

[77743] [tiedosto.mp4] [4.92 MB] [460x816] [54.13s] [] []

uk

(31)

britit

(8)

neekeri

(1401)
05.02.2025 17:25:59
#678580 [+5] Piilota Suosittele

>>678528 Aksentista päätellen on asunu briteissä tovin ellei koko ikäänsä.
Tiedostaa, että mitä kulttuureja taustoista löytyy ja on huomattavasti
tyytyväisempi brittiläiseen hyvinvointiin, kuin sukujuurien velvollisuuksiin.

Lyhyesti: tajuaa, että omatkin olot loppupelissä heikkenee, jos kantaväestö
antaa liikaa tonttia sellaisille tahoille, jotka eivät ole kirjoitetun
historian aikana toimineet minkään muun, kuin oman perseen etujen mukaisesti.

06.02.2025 20:04:36
#678799 [+3] Piilota Suosittele

>>678580
Mä kuuntelin kuulokkeet pöydällä.. nyt päässä, onko tuo jotain neekerienglantia?

Ja joo, tuolla ja myös Ranskassa on tarpeeksi neekereitä ihan ilman pakolaisuuttakin jo siirtomaa-ajoilta.

06.02.2025 22:50:20
#678834 [+2] Piilota Suosittele

>>678799 Sanoisin, että siinä on sitä tummaa aksenttia seassa.
Vähän sama, kuin melatoonisesti rikkailla amerikkalaisilla on paha tapa
molottaa välillä todella vaikeasti ymmärrettävää englantia, vaikka
varsinaisesti eivät ole maahanmuuttajia tai siirtolaisia.
Ja tuota esiintyy lähinnä juurikin tuollaisissa porukoissa koko ikänsä
asuneilla.

Aluekohtaiset aksentit on erikseen, joita esiintyy kaikkialla, mutta noilla
tuo on silti jotenkin jo näkemättä tunnistettava tyyli, joka tahtoo
korvaan erottua vaaleampihipiäisistä puhujista.

07.02.2025 21:13:03
#678987 [+2] Piilota Suosittele

>>678834
Tuli leffa Snatch - 2000 tuosta mieleen kovasti. Noh, siinä on useampi neekeri jotka eivät sitten onnistu missään, enkä ihmettele nykyään, mutta kun näin niin mitä vittua 😂

[ 9 viestiä | ]