äärioikeistoa tuuletusräppänästäkin äärioikeistoa tuuletusräppänästäkin
tekniik tekniik
oiva kesäduuni oiva kesäduuni
handjob handjob
osarilla ruokaa osarilla ruokaa
älä koske mun tuotantoo älä koske mun tuotantoo
fiksu kass fiksu kass
Niin hyvää kakkua Niin hyvää kakkua
numeroita numeroita
Siivousta Siivousta
taide taide
uhkarohkeat pilkkijät uhkarohkeat pilkkijät
työturvallisuus työturvallisuus
kehitys kehittyy kehitys kehittyy
muutama kisse muutama kisse
maatilan emäntä maatilan emäntä
jumissa afrikassa jumissa afrikassa
Narkkivaras Narkkivaras
kivoja pelihetkiä kivoja pelihetkiä
täs en mä täs en mä
ei osamma ei osamma
Ihana mies Ihana mies
TOW TOW
Naku ja pertti<3 Naku ja pertti<3
 609 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 06.01.2025 17:56:13
[ + 2 | ]

Vanhana ja varakkaana

[76746] [0.jpg] [0.1 MB] [1080x1049] [] []
0.jpg

lego

(34)  · 

keräily

06.01.2025 18:27:33
#671696 [+2] Piilota Suosittele

tää on totta. jonneja tahosin kovasti lego mindstormseja niitä nykypäivän arduinoon verrattavia ohjelmoitavia mikrokontrollereita + antureita moottoreita jne - mutta legojen muodossa. rakenna vaikka robotteja tai mitä keksitkään. nyt kun kattelee hintoja niin juu ei hankita kyllä vieläkään

06.01.2025 18:49:30
#671706 [+1] Piilota Suosittele

>>671696 En ole ihan varma, että meneeko legon setit oikeaan suuntaan siinä
missä technic setit moni toimi niillä infrapuna ohjaimilla on korvattu
bluetooth vastaanottimella ja omalla kännykällä pitää hoitaa ohjaaminen.

Ei varsinaisesti ole mennyt halvemmaksi ja se softa on ihan perseestä
käyttää.

06.01.2025 21:36:34
#671769 [+-] Piilota Suosittele

>>671766
Sotilasmestari toki asetti jalustan siten, että me kaksi 14-vuotiasta


Joo tosiaan 13v kävin SA-INT ja sen jälkeen menin 16v jenkkeihin Navy seals koulutukseen ja 18v kävin spetsnaz koulutuksen.

06.01.2025 21:41:40 | 21:41:56
#671779 [+-] Piilota Suosittele

>>671775
Sotilasmestari toki asetti jalustan siten, että me kaksi 14-vuotiasta


Sanoo 14v vikana päivänä maximilla ampunut?
Ju juu, niin niin. Ihan joo varmasti olit niin niin.

06.01.2025 21:54:20
#671795 [+-] Piilota Suosittele

>>671784
Sinä väitit että olit 14v ja viimeisinä päivinä sotilasmestari jalusti?

Olitko muuten vedellyt mitä aineita sinä päivänä? Vai oliko Breikvikit tuolloin kun 14v olit ampumassa Maximilla?

Joo, varmasti olit. Juu, 14v olit ja upseeri varmasti juu juu, joo joo olit vissii.

[ 13 viestiä | ]