Batman vs Arvuuttaja: kova pala purtavaksi Batman vs Arvuuttaja: kova pala purtavaksi
Luolaston tunnari Luolaston tunnari
No? Vastaa nyt! No? Vastaa nyt!
Haaveilee... Haaveilee...
Kirkonpolttokana Kirkonpolttokana
Onnellisuuden huipentuma Onnellisuuden huipentuma
Söötti tyttö alkaa tanssimaan Söötti tyttö alkaa tanssimaan
TIR TIR
Pettyi karvaasti Pettyi karvaasti
Nugetit Nugetit
Oooops... Oooops...
Yritä siinä nyt sitten Yritä siinä nyt sitten
Ratsastaja Ratsastaja
Kissapeti Kissapeti
Löi liikennemerkkiä Löi liikennemerkkiä
Misagidyyny sbörde :---D Misagidyyny sbörde :---D
Koriste-esine Koriste-esine
Kukkuu, mitä lintu? Kukkuu, mitä lintu?
debybydebybybyybyydebybybyöäbyöäöö debybydebybybyybyydebybybyöäbyöäöö
Vaihteeksi uusi mitali Repon kokoelmaan Vaihteeksi uusi mitali Repon kokoelmaan
Sekalaisia Sekalaisia
Surprise buttsex Surprise buttsex
Asylum Asylum
Avaruusmiehen huono olo Avaruusmiehen huono olo
 540 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 06.01.2025 18:36:58
[ + 1 | ]

ei suju

[76747] [482f0db5daeb2521.jpg] [0.12 MB] [256x679] [] []
482f0db5daeb2521.jpg

eskimo

(7)  · 

iglu

(5)  · 

kala

(153)  · 

pepe

(84)
06.01.2025 20:22:59 | 20:24:54
#671723 [+-] Piilota Suosittele

>>671715
molemmat niin samaa paskaa ettei ihme että menee sekaisin. Spurdoissa oli sentään jokin juttu, se oli samaistuttavaa intti spurdoille kun välillä hajottaa. Siinä oli konteksti.

Aput taas.....
- Poliisi, vanmanen
- Työmies, vanmanen
- Bussikuski, vanmanen
- Taistelija, vanmanen
- Presidentti, vanmanen
- NATO:n sihteeri, vanmanen
- NASA:n päälikkö, vanmanen
- Uusi rotu ulkoavaruudesta, vanmanen
- Seuraava julkisuuden henkilö, vanmanen
- Seuraava julkkis jota ei vielä tiedetä, vanmanen
- Seurava vitsi joka apuista tehdään on..!! YLLÄRI VANMANE! :D

Joo, tosi hienoa huumoria ja tosi monipuolista. Nää aput on vähän yksinkertasemmille ihmisille

06.01.2025 20:27:26
#671727 [+-] Piilota Suosittele

>>671725
Vanmane. Jee vanmane.
Jee tosi paras joo, hoetaan vanmane. JEe.

Tosi parasta ja sillee... Tulee mieleen nää "EHHEHE" sketsit kun Pirkka-Pekka-Petelius esitti vammasta. Kai se suhun uppoo sit.

[ 10 viestiä | ]