juutalaisten peli juutalaisten peli
baardit baardit
Tissit Tissit
Vittu että Marin on perseestä. Vittu että Marin on perseestä.
Natsipersunaiset julistaa Natsipersunaiset julistaa
sanna tv sanna tv
hehe hehe
Hassu koira Hassu koira
100% Duck 100% Duck
Muutama joku.. Muutama joku..
Transnigger Transnigger
Persu Persu
kunnon ninja kunnon ninja
Mainos Mainos
ehe ehe ehe ehe
Bongattua Bongattua
good boy good boy
Mynttinen Lapissa Mynttinen Lapissa
5 valoa 5 valoa
shaka shaka
Viisaampi Antero Viisaampi Antero
Maahanmuuton vastustajat Maahanmuuton vastustajat
scifi on ihan hullua scifi on ihan hullua
erittäin hyvää huumoria erittäin hyvää huumoria
 563 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 21.12.2024 00:05:12
[ + 1 | ]

Meillä ei ole ryhmäkuria

[76055] [0.jpg] [0.16 MB] [1055x1481] [] []
0.jpg

persut

(247)  · 

riikka purra

(59)  · 

jani mäkelä

(6)
21.12.2024 00:32:41
#667888 [+-] Piilota Suosittele

Eikö olekin perseestä, kun on hallitusvastuussa? No, ensi vaalien jälkeen demarit pääsee nauttimaan tämän hallituksen toimien tuloksista, olivat ne sitten positiivisia tai negatiivisia.

[ 3 viestiä | ]