Vihreät ja yksityisautoilu Vihreät ja yksityisautoilu
Yllätys Yllätys
Trump South Parkissa Trump South Parkissa
Lesbo lokki Lesbo lokki
Se on vain niin helppoa Se on vain niin helppoa
lamppu lamppu
Auringonlasku Auringonlasku
Ihana nainen Ihana nainen
Hygienia kohdillaan Hygienia kohdillaan
Isän vapaapäivä Isän vapaapäivä
Uusi tatuointi Uusi tatuointi
Ihana nainen Ihana nainen
Esitteli itsensä Esitteli itsensä
Punkki pirjo Punkki pirjo
Kaviaarimummo Kaviaarimummo
Shhhheeeiitt Shhhheeeiitt
Ozzy ja vähemmistön suojelu Ozzy ja vähemmistön suojelu
Luuranko Luuranko
Mummon päivä Mummon päivä
Uunon oivalluksia Uunon oivalluksia
Sammui pihalle Sammui pihalle
Luolastolainen esittelee kokoelmansa Luolastolainen esittelee kokoelmansa
Muodonmuutos Muodonmuutos
äänitehosteet äänitehosteet
 554 näyttökertaa, 12 viestiä, 3.22 MB, 1 tiedosto, 11.12.2024 23:06:35
[ + 0 | ]

Miksi usab 3 on näin hidas aina?

[75622] [1000016093.jpg] [3.22 MB] [1832x4064] [] []
1000016093.jpg

12.12.2024 00:11:40
#665568 [+-] Piilota Suosittele

Veikkaan, että usbitikun oma siirtonopeus on tässä se rajoittava tekijä.
Yhtään halvemmissa tikuissa vaikka tilavuutta olisikin, niin yleensä
siirtonopeus jättää toivomisen varaa.

12.12.2024 01:18:17
#665596 [+-] Piilota Suosittele

No ainakin sen takia että jos siirrät levylle tai leveltä joka on vanha ja siinä on paskat kirjoitusnopeudet. Mulla teki uus ssd ihan samaa, ei se siitä ssd johdu vaan muista pullonkauloista.

[ 12 viestiä | ]