Boomer livin Boomer livin
koiro auttaa pesulla koiro auttaa pesulla
Epäilyttävä mies Epäilyttävä mies
Joni...mit Joni...mit
Lentäjät Lentäjät
Joe Mamma Joe Mamma
30-luvun piirretty 30-luvun piirretty
nyt sitä ruokaa perkele nyt sitä ruokaa perkele
Tyrones dream... Tyrones dream...
putoaminen putoaminen
Juhannuksena on kippee Juhannuksena on kippee
Pablo Pablo
Kylpy kutisti minut >:3 Kylpy kutisti minut >:3
kjeh kjeh kjeh kjeh
Tenhon pyörä Tenhon pyörä
Mars Mars
musiikin tekemistä musiikin tekemistä
spurdoraid spurdoraid
ohi meni ohi meni
Persu Persu
>:3 hei olin katsomassa sitä >:3 hei olin katsomassa sitä
retardilassa sattuu ja tapahtuu retardilassa sattuu ja tapahtuu
Gondola gosling Gondola gosling
Strippari Strippari
 566 näyttökertaa, 17 viestiä, 3.91 MB, 2 tiedostoa, 11.12.2024 20:56:28
[ + 0 | ]

Ostin paitoja 2,5e/kpl ja pori jazz on paksu paita

[75621] [1000016086.jpg] [1.71 MB] [3840x2160] [] []
1000016086.jpg
[75620] [1000016091.jpg] [2.2 MB] [1832x4064] [] []
1000016091.jpg

11.12.2024 22:37:25 | 22:38:11
#665520 [+-] Piilota Suosittele

>>665512
Ei mua kiinnosta Porin Jazz mutta toi logo on hieno. Jos paita on laadukas toisin kuin mun 2008 ostamat halvimmillaan 0.87snt/kpl, niin mua ei kiinnosta vaikka siinä lukis
39765

Homojatsit

kunhan se on tukeva ja liian pieni @aito-norjalainen :lle paitsi hauiksen kohalta.

12.12.2024 04:35:54
#665644 [+-] Piilota Suosittele

Jos noissa on prosenttiakaan akryylia tmv. muovipaskaa, niin imeytät käytössä ihosi kautta sitä hevonpaska mikromuovia mistä kaikkialla puhutaan! Tulehdustilat, hedelmättömyys, mutaatiot. Saatanaperkele!!

[ 17 viestiä | ]