karkuun läksi karkuun läksi
opettaa samalla ottamaan kikkeliä suuhun opettaa samalla ottamaan kikkeliä suuhun
Messengeri. Messengeri.
Joku pervo youtube editti Joku pervo youtube editti
nuuh nuuh
ylläri ylläri
tomb-raider tomb-raider
Tissien väliin Tissien väliin
Muistakaa ehkäsy Muistakaa ehkäsy
heitä tyttö voltti heitä tyttö voltti
omena omena
heimosenkeimon atk heimosenkeimon atk
Tissit Tissit
lada lada
neekerin uni neekerin uni
manne opettaa lapsiaan manne opettaa lapsiaan
prioriteetit :D prioriteetit :D
Tätä toivottiin; Miehen perse Tätä toivottiin; Miehen perse
nyt tulee rahaa nyt tulee rahaa
Visulahti Visulahti
Cosplay Cosplay
dolans sleep power dolans sleep power
terskakampaus terskakampaus
Nyt sykkii! Nyt sykkii!
 554 näyttökertaa, 12 viestiä, 3.22 MB, 1 tiedosto, 11.12.2024 23:06:35
[ + 0 | ]

Miksi usab 3 on näin hidas aina?

[75622] [1000016093.jpg] [3.22 MB] [1832x4064] [] []
1000016093.jpg

12.12.2024 00:11:40
#665568 [+-] Piilota Suosittele

Veikkaan, että usbitikun oma siirtonopeus on tässä se rajoittava tekijä.
Yhtään halvemmissa tikuissa vaikka tilavuutta olisikin, niin yleensä
siirtonopeus jättää toivomisen varaa.

12.12.2024 01:18:17
#665596 [+-] Piilota Suosittele

No ainakin sen takia että jos siirrät levylle tai leveltä joka on vanha ja siinä on paskat kirjoitusnopeudet. Mulla teki uus ssd ihan samaa, ei se siitä ssd johdu vaan muista pullonkauloista.

[ 12 viestiä | ]