Kannattaa siis ajaa pentalla Kannattaa siis ajaa pentalla
Pige Pige
Suomi - animehomojen luvattu maa Suomi - animehomojen luvattu maa
pro gamer pro gamer
Kissa salaa huumeriippuvuutensa ovelalla tavalla >:3 Kissa salaa huumeriippuvuutensa ovelalla tavalla >:3
Paras Paras
abc abc
ootteko tehny näin? ootteko tehny näin?
Väiskin taksi Väiskin taksi
ÖYH ÖYH
Vappu lähestyy Vappu lähestyy
Kiltin koiron rötväysruno :3 Kiltin koiron rötväysruno :3
Kissamiehet Kissamiehet
Onkos täällä tuhmia areiolaisia? Onkos täällä tuhmia areiolaisia?
Kun kolmannen aallon feminismi pyyhkäisee sinut mukanaan Kun kolmannen aallon feminismi pyyhkäisee sinut mukanaan
Superkäyttäjä ulkomailla Superkäyttäjä ulkomailla
Esko päättää muuttaa elämänsä Esko päättää muuttaa elämänsä
kun tuttavapiirissä on yks vege kun tuttavapiirissä on yks vege
Hehe Hehe
hyvää: kakkaa hyvää: kakkaa
kylpyaika kylpyaika
tältä naisen kuuluu näytttää tältä naisen kuuluu näytttää
tulimies ei antanut periksi tulimies ei antanut periksi
Vastakkaisuudet Vastakkaisuudet
 1 609 näyttökertaa, 25 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto, 29.11.2024 23:32:06
[ + 2 | ]

Hirveä Spaghetti Moose 'ala carte

[75261] [0.jpg] [0.27 MB] [1711x1095] [] []
0.jpg

hirvi

(22)  · 

hirvenliha

(6)  · 

hirvispaghetti

 · 

raejuusto

 · 

rae

(7)  · 

kännissä

(16)
29.11.2024 23:54:31
#662951 [+-] Piilota Suosittele

>>662949
Siis joo, se on mutti di mare pusi nusi nusi materian pusi kun käyttää aikaa pastan tekemiseen. Toki, siis laiskana joskus mäki ostan rakettispaghettia pussin joka kiehahtaa parissa minuutissa. Sit joskus kun haluaa hemmotella ja homoilla itselleen ni tekee tällästä ^^

(eli siis sain 3-4 kiloa säilykkeinä sekä pussitettuina jauhelihoina hirveä :D)

29.11.2024 23:55:56 | 23:56:52
#662952 [+-] Piilota Suosittele

>>662950
Mhm, tohon ei tarvinu ku sciratchaa ketsupiks. Onnistu just hyvin oikees suhtees valmistus. Toki myöskin koska raejuusto nyt mulla, jos ois ollu tomaattiviipaleita ni sit oisin löräyttäny ketsuppia

30.11.2024 00:06:59
#662959 [+1] Piilota Suosittele

Onpa väritöntä mössöä, vähän niinkuin se olisi vellonut vatsahapoissa hetken ennen lautaselle asettelua.

30.11.2024 01:53:54
#662999 [+1] Piilota Suosittele

>>662997
Mummo osas kaikkee, se oli osan elämäänsä tehny nuotiolla ruokaa rautapannuilla. Se opetti mua ja tein jo varmaa 15v paremmin ruokaa ku äiti. En päässy vaa kovin tekee ruokaa mut osasin tehdä ruskean kastikkeen ennekö menin ala-asteelle, se on mun joku pylväs, opin paljon asioita sillon mummon kautta.
Nykyäänkin tykkään kokkailla kaikkee ja kokeilla kaikkee. Ostin sen takia rautaset vehkeet ja ostan vielä lisääkin, ja ostan varmaa kaasulla käytettävän liekkihellan jos ostan pyöreen wokin. Tekisin parvekkeelle kokkauspisteen tulella mutta kun ei saa. Siellä on kaikki ilmastointiräppänät nii ei viitti kun se menee kaikkii asuntoihin.

30.11.2024 09:38:08
#663061 [+-] Piilota Suosittele

>>662944
Ravintoarvoiltaan tollasta pitäis olla suunnilleen kun treenaa. Harmi että en voi syödä nyt ihan mitä vaan tai juoda kaljaa edes vitutukseen >=(

[ 25 viestiä | ]