Hyvät näkymät :3 Hyvät näkymät :3
ansa on viritetty :D ansa on viritetty :D
Trumpin bunkkeritarkastas Trumpin bunkkeritarkastas
"I vill suck yar bluud!" "I vill suck yar bluud!"
TWINS TWINS
Disturbed Man Disturbed Man
Migäs duo on t. kisse >:3 Migäs duo on t. kisse >:3
Rawr Rawr
Perussuomalainen kirjakauppa Perussuomalainen kirjakauppa
OMD - Tesla Girls OMD - Tesla Girls
anfifa ja rasmus anfifa ja rasmus
Kädet nousi ylös kalluilla Kädet nousi ylös kalluilla
neekeri ukko neekeri ukko
Naiset huoria :D Naiset huoria :D
CP2020 Hahmolomake CP2020 Hahmolomake
Maailmanmatkaaja Maailmanmatkaaja
Hnnnrrgghh! Hnnnrrgghh!
Ai kauhea mikä mellakka ^^ Ai kauhea mikä mellakka ^^
mällit kurkkuun mällit kurkkuun
Helppo valinta Helppo valinta
Ryppy jakaa viisautta osa VIII Ryppy jakaa viisautta osa VIII
i cant breath i cant breath
Tyttöystävä Tyttöystävä
juhannus salko juhannus salko
 1 606 näyttökertaa, 25 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto, 29.11.2024 23:32:06
[ + 2 | ]

Hirveä Spaghetti Moose 'ala carte

[75261] [0.jpg] [0.27 MB] [1711x1095] [] []
0.jpg

hirvi

(22)  · 

hirvenliha

(6)  · 

hirvispaghetti

 · 

raejuusto

 · 

rae

(7)  · 

kännissä

(16)
29.11.2024 23:54:31
#662951 [+-] Piilota Suosittele

>>662949
Siis joo, se on mutti di mare pusi nusi nusi materian pusi kun käyttää aikaa pastan tekemiseen. Toki, siis laiskana joskus mäki ostan rakettispaghettia pussin joka kiehahtaa parissa minuutissa. Sit joskus kun haluaa hemmotella ja homoilla itselleen ni tekee tällästä ^^

(eli siis sain 3-4 kiloa säilykkeinä sekä pussitettuina jauhelihoina hirveä :D)

29.11.2024 23:55:56 | 23:56:52
#662952 [+-] Piilota Suosittele

>>662950
Mhm, tohon ei tarvinu ku sciratchaa ketsupiks. Onnistu just hyvin oikees suhtees valmistus. Toki myöskin koska raejuusto nyt mulla, jos ois ollu tomaattiviipaleita ni sit oisin löräyttäny ketsuppia

30.11.2024 00:06:59
#662959 [+1] Piilota Suosittele

Onpa väritöntä mössöä, vähän niinkuin se olisi vellonut vatsahapoissa hetken ennen lautaselle asettelua.

30.11.2024 01:53:54
#662999 [+1] Piilota Suosittele

>>662997
Mummo osas kaikkee, se oli osan elämäänsä tehny nuotiolla ruokaa rautapannuilla. Se opetti mua ja tein jo varmaa 15v paremmin ruokaa ku äiti. En päässy vaa kovin tekee ruokaa mut osasin tehdä ruskean kastikkeen ennekö menin ala-asteelle, se on mun joku pylväs, opin paljon asioita sillon mummon kautta.
Nykyäänkin tykkään kokkailla kaikkee ja kokeilla kaikkee. Ostin sen takia rautaset vehkeet ja ostan vielä lisääkin, ja ostan varmaa kaasulla käytettävän liekkihellan jos ostan pyöreen wokin. Tekisin parvekkeelle kokkauspisteen tulella mutta kun ei saa. Siellä on kaikki ilmastointiräppänät nii ei viitti kun se menee kaikkii asuntoihin.

30.11.2024 09:38:08
#663061 [+-] Piilota Suosittele

>>662944
Ravintoarvoiltaan tollasta pitäis olla suunnilleen kun treenaa. Harmi että en voi syödä nyt ihan mitä vaan tai juoda kaljaa edes vitutukseen >=(

[ 25 viestiä | ]