Protip Protip
asscreampie asscreampie
Kukkuu.. Kukkuu..
muonidus muonidus
Mieheni on kuollut Mieheni on kuollut
Tämä on meidän ministerimme.. voi saat.. Tämä on meidän ministerimme.. voi saat..
Logiikka Logiikka
Haddock seikkailee Haddock seikkailee
Master chef Master chef
Valkoisen miehen velka Valkoisen miehen velka
Laura ja Antti Laura ja Antti
Saivatko sotaveteraanit, mitä tilasivat? Saivatko sotaveteraanit, mitä tilasivat?
Rotat Rotat
hämähäkki hämähäkki
Paras ilta ikinä Paras ilta ikinä
joulu joulu
Pojat taitaa puhua pride-lipusta :) Pojat taitaa puhua pride-lipusta :)
Kyllä kannattaa! Kyllä kannattaa!
Vahinko Vahinko
nyt osu jamalia leukaan nyt osu jamalia leukaan
Synttärilahja Synttärilahja
Normi vihreä Normi vihreä
hyvää harjoittelua hyvää harjoittelua
Muistakaa olla äänestämättä osa 2 Muistakaa olla äänestämättä osa 2
 1 605 näyttökertaa, 25 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto, 29.11.2024 23:32:06
[ + 2 | ]

Hirveä Spaghetti Moose 'ala carte

[75261] [0.jpg] [0.27 MB] [1711x1095] [] []
0.jpg

hirvi

(22)  · 

hirvenliha

(6)  · 

hirvispaghetti

 · 

raejuusto

 · 

rae

(7)  · 

kännissä

(16)
29.11.2024 23:54:31
#662951 [+-] Piilota Suosittele

>>662949
Siis joo, se on mutti di mare pusi nusi nusi materian pusi kun käyttää aikaa pastan tekemiseen. Toki, siis laiskana joskus mäki ostan rakettispaghettia pussin joka kiehahtaa parissa minuutissa. Sit joskus kun haluaa hemmotella ja homoilla itselleen ni tekee tällästä ^^

(eli siis sain 3-4 kiloa säilykkeinä sekä pussitettuina jauhelihoina hirveä :D)

29.11.2024 23:55:56 | 23:56:52
#662952 [+-] Piilota Suosittele

>>662950
Mhm, tohon ei tarvinu ku sciratchaa ketsupiks. Onnistu just hyvin oikees suhtees valmistus. Toki myöskin koska raejuusto nyt mulla, jos ois ollu tomaattiviipaleita ni sit oisin löräyttäny ketsuppia

30.11.2024 00:06:59
#662959 [+1] Piilota Suosittele

Onpa väritöntä mössöä, vähän niinkuin se olisi vellonut vatsahapoissa hetken ennen lautaselle asettelua.

30.11.2024 01:53:54
#662999 [+1] Piilota Suosittele

>>662997
Mummo osas kaikkee, se oli osan elämäänsä tehny nuotiolla ruokaa rautapannuilla. Se opetti mua ja tein jo varmaa 15v paremmin ruokaa ku äiti. En päässy vaa kovin tekee ruokaa mut osasin tehdä ruskean kastikkeen ennekö menin ala-asteelle, se on mun joku pylväs, opin paljon asioita sillon mummon kautta.
Nykyäänkin tykkään kokkailla kaikkee ja kokeilla kaikkee. Ostin sen takia rautaset vehkeet ja ostan vielä lisääkin, ja ostan varmaa kaasulla käytettävän liekkihellan jos ostan pyöreen wokin. Tekisin parvekkeelle kokkauspisteen tulella mutta kun ei saa. Siellä on kaikki ilmastointiräppänät nii ei viitti kun se menee kaikkii asuntoihin.

30.11.2024 09:38:08
#663061 [+-] Piilota Suosittele

>>662944
Ravintoarvoiltaan tollasta pitäis olla suunnilleen kun treenaa. Harmi että en voi syödä nyt ihan mitä vaan tai juoda kaljaa edes vitutukseen >=(

[ 25 viestiä | ]