Niittykuva Niittykuva
tämä on huijausta >:3 tämä on huijausta >:3
mitä musta mies osaa tehä parhaiten mitä musta mies osaa tehä parhaiten
Fingerpori Fingerpori
Pese kätesi Pese kätesi
venäläinen hävittäjä venäläinen hävittäjä
Alaikäban Alaikäban
Hjallis Hjallis
Börhtatti Börhtatti
ei panikoida ei panikoida
10 minuuttia aikaa tehdä lasaga 10 minuuttia aikaa tehdä lasaga
innovatiivinen ratkaisu innovatiivinen ratkaisu
Kissan kaa karanteenissa Kissan kaa karanteenissa
Melkein Nugs Melkein Nugs
Vaalimainos Vaalimainos
Tassupistooli pew pew Tassupistooli pew pew
Jännä Jännä
Jackson 5 Jackson 5
tämäkään ei ole hyvä tämäkään ei ole hyvä
Pysykää kotona. Pysykää kotona.
Piiloleikkimestari Piiloleikkimestari
Testerit Testerit
kauppias kauppias
Gayborhood Gayborhood
 851 näyttökertaa, 20 viestiä, 0.28 MB, 1 tiedosto, 08.09.2024 19:45:43
[ + 1 | ]

Wingssit ja ranut

[73160] [tiedosto.jpg] [0.28 MB] [1992x995] [] []
tiedosto.jpg

wings

(6)  · 

kanasiivet

 · 

ruoka

(403)  · 

mättö

(66)  · 

s-ryhmä

 · 

kalja

(270)  · 

kokkinurkka

(23)
09.09.2024 19:29:17
#646427 [+-] Piilota Suosittele

>>646424
En tiiä kerroinko mut kerran intissä oli metsäleiro, aivan kaamea nälkä ja ruokana kaalilaatikkoa. Mä siis en voi sietää sitä, eikä muonituskeskus tehnyt siihen aikaan yhtä hyvää kuin kotona tai leijona catering (se oli aluksi intin oma keittiö mut ne yksityisti muonituspalvelun joten tuli leijona catering jolla parempi laatu mun mielestä)

ANYWAY!!! :D
Mua ennen just vaihdettiin uus levyllinen sitä kakkalootaa niin sanoin kaverille että nyt anna se kauha tänne. Mä kaavin siitä laatikosta äkkiä sen rouskuvimman päälikerroksen joka oli ainoa asia mitä pystyin syödä siitä :D Sit tupakal jengi miettii miks se oli kaavittu ja niiiiin oikee face "Joo jännä juttu..."

[ 20 viestiä | ]