kamelihämähäkki kamelihämähäkki
sormi sormi
perhanan hyppykaloja juomamukissa :3 perhanan hyppykaloja juomamukissa :3
Keskivertosuomalainen tie nykypäivänä Keskivertosuomalainen tie nykypäivänä
bobs bobs
Luolastosta keskustelua eräällä toisella sivustolla 🤗 Luolastosta keskustelua eräällä toisella sivustolla 🤗
matkantekijä matkantekijä
aku on varas aku on varas
suomessa laiton tapa tehdä raneja suomessa laiton tapa tehdä raneja
He wants to fuck with me He wants to fuck with me
Börh :3 Börh :3
tervetuloa eurooppaan tervetuloa eurooppaan
taigaviitta taigaviitta
Poliisi Poliisi
Ekat kypsät Hot Burritot Ekat kypsät Hot Burritot
Lukio vs. Amis Lukio vs. Amis
fookin ball destroyers fookin ball destroyers
Pahaa ruokaa Pahaa ruokaa
Auervaara Auervaara
Herraskaista sexiä brittityyliin Herraskaista sexiä brittityyliin
Halla-Pepe Halla-Pepe
kusipää kusipää
sipsejä sipsejä
pedoviili pedoviili
 532 näyttökertaa, 7 viestiä, 13.09 MB, 1 tiedosto, 15.08.2024 23:13:48
[ + 0 | ]

Ryzen cpu meltdown exploit

[72582] [1000013609.mp4] [13.09 MB] [576x1024] [91.00s] [] []

15.08.2024 23:44:01
#641792 [+2] Piilota Suosittele

Jännää miten nä AMD:n ongelmat on aina korjattavissa pienellä päivityksellä ilman merkittäviä ongelmia. Intelin vastaus yleensä on "osta uus prossu" tai menetä huomattavasti suorituskykyä koodipäivityksellä.

16.08.2024 00:16:09
#641799 [+1] Piilota Suosittele

>>641792 Muutenkin jo ihan prossukantojen kanssa leikkiminen on intelillä ollut
aina se juttu, mihin itselläkin paloi käpy 2500k:n kanssa. Piti olla
hienointa uutta ja tukea vaikka mille, mutta ei menny kuin vuosi niin
oli jo uusi kanta markkinoilla ja vanha menneen talven lumia.

Jäi ensimmäiseksi ja viimeiseksi inteli buildiksi itsellä.
Amd ei välttämättä tarjoa sitä parasta suorituskykyä, mutta
ei ainakaan aktiivisesti yrittänyt kusta murolautasellekkaan.

16.08.2024 15:48:41 | 15:50:50
#641908 [+-] Piilota Suosittele

>>641792
Mä itse ymmärrän jos ongelmat koskee uutta piirisarja, eli uusin prossu ja uusin emo. Uusimman jälkeen tulee yleensä paremmin optimoidut prossut, josta lastentaudit korjattu. Siksi en koskaan osta sitä ekaa sukupolvea.

Mut joo, Ryzen venyy yllättävän paljon eikä Intel ole kyennyt tarjoamaan parempaa tilalle. Tai no joo pystyy, mutta sit sä joudut maksamaan paljon enemmän

e:
Tän lisäksi intelillä on aivan luokattomia i7 ja i9 prossuja. Yks i9 ei edes ollu sellanen vaan i7 jota myytiin i9 mallina. Mun mielestä kusetusta ja kuluttaja-asiamies vois ärähtää

[ 7 viestiä | ]