Kemisti Samuel Kemisti Samuel
mustat miehet mustat miehet
Ernie ei löydä enää iloa Ernie ei löydä enää iloa
TPS TPS
tarkka-ampuja22 tarkka-ampuja22
:D :D
Rutto tulee! Rutto tulee!
Ei mahu Ei mahu
Sartarin tuli (ja kuinka sen koimme, 1/2) Sartarin tuli (ja kuinka sen koimme, 1/2)
Sinä pahapylly sinä Sinä pahapylly sinä
Ihana nainen Ihana nainen
Rassismi apu Rassismi apu
varas varas
Ankka Ankka
Näyttä sinule kaapi paika Näyttä sinule kaapi paika
Äiti, lunta! Äiti, lunta!
Kissa tietää paremmin >:3 Kissa tietää paremmin >:3
aaaa aaaa
Luolastolaiselle helppo nainen Luolastolaiselle helppo nainen
suvakki suvakki
Repostnik? Repostnik?
Juoppo Juoppo
Moscow Vice Moscow Vice
Tytty Tytty
 645 näyttökertaa, 19 viestiä, 3.95 MB, 1 tiedosto, 02.09.2024 15:56:52
[ + 3 | ]

media

[72982] [1172a37098038c23.mp4] [3.95 MB] [800x450] [41.58s] [] []

elon musk

(40)  · 

media

(26)  · 

4chan

(103)  · 

juutalainen

(177)  · 

jutku

(89)
02.09.2024 16:07:06
#644934 [+3] Piilota Suosittele

>>644932
Mulle tuli yllätyksenä, kuinka moni uskoo tälläseen mukisematta. Toisaalta Stalin joskus sanoi.. Että mitä isomman emävalheen sä teet, sitä helpompi se on uskotella idiooteille.

Jos jengi oikeasti uskoo johonkin Juutalaisten salaliittoon ihan vaan koska
Noku Elon Musk sanoi niin!


....niin voit lukea enemmän Elon Muskistya kuinka fiksusta jätkästä on kyse. Mitä nyt tarjoaa star link systeemiään ryssille jotta ne voi pommittaa enemmän siviilejä Ukrainassa, niin miten muka sellanen jätkä ois epärehellinen joka veljeilee ryssien kanssa?

Ajatella, on se tyhmää joo. Mut Elon Musk tosiaan tukee tätä salaliittoreoriaa ni kai se ny on totta hei?

02.09.2024 16:58:59
#644940 [+4] Piilota Suosittele

>>644934 pidin muskia ennen aika turhana tyyppinä, joka keksi sähköautot uudestaan.. kaikki rakasti ja ihaili sitä.. mutta, kun musk osti twitterin siitä tuli yhtäkkiä, tyhmä, pöljä ja toxinen julkisessa keskustelussa.. itse en edelleenkään juuri arvosta, mutta on se saanu suvaisevaiston sekoamaan, kun heiltä vietiin twitterissä ilmaherruus vallita mielipide ilmastoia.. typerä diili muskilta, mutta on tässä saanu kyllä nauttia vierestä seuraten lumihiutalaiden tuhoa.

02.09.2024 17:53:53
#644969 [+1] Piilota Suosittele

>>644968
Ni mitä sitte?
Suurin osa jenkeistä jotka asuu suomessa on rikkaita johtajia. Miksi? No koska aika harva jenkki tänne muutenkaan muuttaa, joten miksi ne muuttaa? tittidii! työn perässä? Aivan, joten on luonnollista että jenkkien osuus suomessa on todella hyvätuloisia sekä esimieasemassa olevia ihmisiä

Btw, Suomalaiset on juutalaisia jenkeissä, suurin osa on jääkiekkoilijoita. Salaliitto?

03.09.2024 02:26:50
#645055 [+1] Piilota Suosittele

Tartte edes mitään lähteitä kun moni noista on ihan avoimesti juutalaisia, esim. vaikka Robert Iger, Thomas Edgar Rothman, Brian L. Roberts, David_Zaslav, Marc Randolph, Mark Zuckerberg.

[ 19 viestiä | ]