hyvä diili hyvä diili
huuda tähän huuda tähän
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
uunienluukut lyö jo kipinää uunienluukut lyö jo kipinää
Vittu mitä paskaa Vittu mitä paskaa
Muutoksia tulee Muutoksia tulee
mullahi näyttää kikkakutosen mullahi näyttää kikkakutosen
Herkkuperse Herkkuperse
paska homma paska homma
Frieren & Fern Frieren & Fern
ei kikkaile enää ei kikkaile enää
halpoja hotelliöitä halpoja hotelliöitä
CHINA MISSILE CHINA MISSILE
Löysä kulli ♫ Löysä kulli ♫
lateksilakanat on jo eellä lateksilakanat on jo eellä
ravintosuositus ravintosuositus
elintarviketarkastaja ei hyväksy elintarviketarkastaja ei hyväksy
Kännykkä kadoksissa Kännykkä kadoksissa
BURASEN SINUA BENDELE >:3 BURASEN SINUA BENDELE >:3
Tolppakävelyä Tolppakävelyä
sulavasti luisteltu sulavasti luisteltu
Uuno Turhapuro Radikalisoituu Uuno Turhapuro Radikalisoituu
Oliko tää taas jopa oma repo? Oliko tää taas jopa oma repo?
transheimer transheimer
 845 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.49 MB, 1 tiedosto, 10.08.2024 22:56:48
[ + 4 - | ]

Tätä ei saanut lähettää tiktokkiin😆. Kantttihousut vois kanssa

[72465] [tiedosto.jpg] [0.49 MB] [918x1024] [] []
tiedosto.jpg

elokapinalaista

kannibalismi

(6)

elokapina

(118)  · 

kannibaali

(12)  · 

neekeri

(1402)
11.08.2024 19:06:18
#641008 [+-] Piilota Suosittele

>>640998
Aika huonosti osaat vastata :D Eli et kertonu missä kirjotus virheet. "ottamaan vastaan" on ihan oikein kirjotettu eikä siinä ole virhettä, se että et sitä ymmärrä on melkoista jos huutelet kirjoitus virheistä.

12.08.2024 18:45:10
#641153 [+-] Piilota Suosittele

>>640997 Minusta se menee niin, että koska Elokapina on erisnimi, se taittuu muotoon elokapinalainen, mutta jos se ei olisi, niin se taipuisi muotoon elokapinallinen.
>>641008 Kannibaali Heimo on aika pitkälti eri asia kuin kannibaaliheimo.

12.08.2024 22:05:47
#641195 [+-] Piilota Suosittele

>>641192
>>641153
elokapina rebellion on cheqe Var:in perustama kommuuni liitto jossa ne taisteli USA ARMY:ä vastaan vietnamin aikoihin. Sota päätty siihen ku Cheqe Var koitti räjäyttää parlamentin vielä pommei sinne kellariin mut se jäi kii. Siit on se leffa V. Niinku Var.

12.08.2024 23:36:53
#641219 [+-] Piilota Suosittele

>>641192 Kuten edellä kirjoitin, Rapanaama ilmeisesti oletti sanan "elokapinalaisia" olevan virheellinen ja sanan "elokapinallisia" olevan oikea muoto. Eli hän huomasi yhden oikean kirjoitusvirheen ja oletti väärin toisen, jolloin niistä tulee kaksi kirjoitusvirhettä, mikäli hän ei olisi ollut väärässä.

[ 15 viestiä | ]