flop tsshhh flop tsshhh
neekeriapina yrittää pikku kikkaa neekeriapina yrittää pikku kikkaa
japani japani
Hyvää transujenpäivää 31. 3. Hyvää transujenpäivää 31. 3.
diy jatkojohto diy jatkojohto
Chuck paalasi Chuck paalasi
Antoi YLEt Antoi YLEt
toistoja toistoja toistoja toistoja
Tissit Tissit
mehiläiskakki mehiläiskakki
isä, miksi sinulla on avanne isä, miksi sinulla on avanne
perjantai, juo kaljaa perjantai, juo kaljaa
JÄTÄ JÄMÄT HEEEEEEEEEEEI JÄTÄ JÄMÄT HEEEEEEEEEEEI
aprillia aprillia
pelikaani turbiinissa pelikaani turbiinissa
täällä on hyvä piilo täällä on hyvä piilo
mäkkärissä mäkkärissä
Saunajuomia Saunajuomia
MEEEEEEEEEEEEE MEEEEEEEEEEEEE
Kakara kyseli liikaa Kakara kyseli liikaa
oi ku lutunen saippua :3 oi ku lutunen saippua :3
Teki taidetta Teki taidetta
Revi se ammolleen Revi se ammolleen
Tää paska loppu ny. Pärjäilkää. Tää paska loppu ny. Pärjäilkää.
 743 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 10.08.2024 19:27:59
[ + 3 - | ]

Salaliitto

[72464] [tiedosto.jpg] [0.13 MB] [720x684] [] []
tiedosto.jpg

hummeri

 · 

salaliitto

(13)
10.08.2024 23:27:24 | 23:28:50
#640817 [+-] Piilota Suosittele

>>640766
Persujen Meppi Sebastian Tynkkynenhän on ihan todistetusti ollut ryssien koulutusleirillä.
Ja aika hädissään hatusta vedetty puolustus oli, että SuPo olisi hänet sinne värvännyt.
SuPo ei tietenkään kommentoi tuollaista Tik Tok ja reality "tähden" lapsosia millään tavalla, mutta jos tuo olisi totta, niin Tynkkynen pitäisi visusti turpansa kiinni, että hänet olisi sinne agentiksi lähetetty.

Tuollainen puhe on suora hyökkäys Suomen virkavaltaa kohtaan ja ilmeisen tarkoituksellinen teko Kremlin sanelemana.

11.08.2024 07:04:12
#640850 [+3] Piilota Suosittele

>>640817
Laittasikko vielä kuvan kakkapyyllyreijiästä jota se sun harhainen poliitikkokoprofiiliprofiilis aina jakelee? Siis jos persut on mielessä vaikka pilakuvien tai muiden jälkeen niin saattaapi ollanna jonninlainen psykoosi piällä. Etten sannois.

Siis vihaahan oikeat ihmisetkin demareita, vassareita ja vihreistä kaislahurreista puhumattakaan saatika kokoomuslaisia. Gäbvigö niin, eddä galikka galahtas?

11.08.2024 07:12:01
#640853 [+-] Piilota Suosittele

>>640850
Minä kyllä kritisoin poliitikkoja puolueesta riippumatta, kun sekoilevat.
Tällä sivustolla vaan kun kritisoi persuja niin heti on Tynkkysen munaa lutkuttavat takajaloillaan.
Aivan selvä Kremlin agenttihan tuo hintti on.

[ 5 viestiä | ]