In the Hood In the Hood
Dinner for one Dinner for one
Ei mitään puuhata Ei mitään puuhata
Shakkikatti Shakkikatti
Panomies Panomies
Kettu lähti reissuun Kettu lähti reissuun
kiipeää mastoon kiipeää mastoon
Juuri näin :DD Juuri näin :DD
Suljettua rakkautta Suljettua rakkautta
Jotain suussa Jotain suussa
🤘Slipknot🤘 🤘Slipknot🤘
Hauska lavuaari Hauska lavuaari
Carmageddon Columbia Motorbike Edition. Carmageddon Columbia Motorbike Edition.
tärkeä kaappi tärkeä kaappi
Ace3 Ace3
huppista keikkaa huppista keikkaa
Opettaja kaunehin Opettaja kaunehin
onko nyt tarpeeksi multaa onko nyt tarpeeksi multaa
Tarzan Tarzan
Kapitalismi Kapitalismi
Saruman Saruman
Amatööri Amatööri
Mitä helvettiä gettyimages? Mitä helvettiä gettyimages?
Nugetit karvasängyssä :3 Nugetit karvasängyssä :3
 926 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 03.05.2024 09:39:31
[ + 9 - | ]
👑 Plussatuin 03.05.2024.

Kun 90% pilaa kaikkien maineen

[70305] [FB_IMG_1714718288373.jpg] [0.09 MB] [720x881] [] []
FB_IMG_1714718288373.jpg

03.05.2024 23:16:01
#618297 [+2] Piilota Suosittele

Me tarvitsemme ääriajattelua jota toiset ryhmät jo toteuttavat, siihen kuuluu pakostakin muutama idiootti kuten Ano


Ei Führerin aikana olisi tällaista sallittu.

04.05.2024 19:03:59
#618518 [+-] Piilota Suosittele

kyllä minun mielestä paska on vain paskaa. Politiikkaan mahtuu näitä sankareita joka lähtöön. pointtina on se että puolue kuin puolue toteaisi että joo vituiksi meni ja nää tapaukset vittuun tai sitten jotain anteeksipyyntöjä ja eleitä että asiat paranisi ja sais samalla parantua. Tää toimii draamanhakuisilla ihmisillä puolustaa "omiaan" ja haukkua vastatiimin mokia. Omasta mielestä politiikka alkaa jo muistuttamaan urheilulajia: Leukalihasten liikuttelukisat. Oli sitten ministerin vehnäjauho skabat tai pyssyt riehuu. Aina voi tehdä tilaston tapaista paskaa kaikesta tästä. Joku puolue vetää muutaman isomman virheen ja siitä otetaan ilo irti. Sitten on taas puolue jossa määrä korvaa laadun, eli enemmän rikosjuttuja. Ongelma on vaan että vituiks män ja vastapuolesta koitetaan keksiä kaikki ilo irti vasta argumentti, jolla sit tykitellää menemään. Tästä toki saa lehteen hyvät jutut idiooteille luettavaksi ja dramatiikan himot tyydytettyä. Pitääkö sen pään vaan olla niin syvällä perseessä että on mukava valittaa ja runkata tämän poliittisen sirkuksen takia että saa edes, joskus eläessä väitellä ja tuntea olevansa elossa kun tuntee vähän tappelun fiilistä?

[ 13 viestiä | ]