Chen lähdössä perjantain viettoon Chen lähdössä perjantain viettoon
Rakkaus Rakkaus
Mitä? Mitä?
HyllymGLOM HyllymGLOM
Italyball Italyball
Ilmastomuutos EI ole uskonasia! Ilmastomuutos EI ole uskonasia!
Sachielta maistiaisia Sachielta maistiaisia
common intrest.jpg common intrest.jpg
Kapteeni NN vs Saunalahti Kapteeni NN vs Saunalahti
Liuta kuvakommentteja 1 Liuta kuvakommentteja 1
Star Wars Episode XXIV: The Dong Awakens Star Wars Episode XXIV: The Dong Awakens
Luentokalvojen Sirkku Luentokalvojen Sirkku
Deja vu Deja vu
Järjestelmänvalvoja Järjestelmänvalvoja
emt emt
ass boii ass boii
Melkeen jo joulu Melkeen jo joulu
kuvakommentti kuvakommentti
Jälkikiristys Jälkikiristys
Weed la weed Weed la weed
Hylkeitä Hylkeitä
Kapteeni Naurunappula Kapteeni Naurunappula
No legacy allowed No legacy allowed
dänkit_setit dänkit_setit
 753 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.54 MB, 1 tiedosto, 19.04.2024 21:22:44
[ + 2 | ]

näytönohjain

[69938] [naytonohjain.png] [0.54 MB] [738x656] [] []
naytonohjain.png

näytönohjain

(7)  · 

myynti ilmoitus

19.04.2024 22:09:57
#615202 [+4] Piilota Suosittele

>>615198 Tuo on näytön teline, ei näytön ohjain. Tuo ei itsenäisesti ohjaa näyttöä minnekään, sen ohjaamisen tekee tuossa tapauksessa henkilö, joka liikuttaa tuossa telineessä kiinni olevaa näyttöä. Menisit sinäkin töihin, niin ehkä viisastuisit.

21.04.2024 05:55:45
#615684 [+2] Piilota Suosittele

>>615202 ei ohjain tarkoita sitä että se ohjaisi itsenäisesti mitään vitun idiootti. Sana ohjain viittaa välineeseen jonka kautta jotain ohjataan. Eihän autokuskikaan ole auton ohjain vaan auton ohjaaja. Voi kiesus mikä 65 äo paska aivo.

09.05.2024 23:43:54 | 23:45:32
#619748 [+-] Piilota Suosittele

>>615684
Nii saatana! Auton ohjain vai autonohjain on esimerkiksi kaasu, jarru, ja ratti. ..ja kalja, silloin auto kulkee kovempaa, siinä on enemmän tehoja, mutta se on herkempi ohjautumaan suurissakin nopeuksissa kaistaltaan.

26.01.2025 09:40:53
#676212 [+-] Piilota Suosittele

rakensin yhelle hepulle tietokoneen vähän niinkuin ylijäämistä komponenteistä surffaus koneeksi. se sano että miksi siinä pitää olla näytön ohjain, eikö se näyttö ohjaudu jotenkin muutenkin.

[ 7 viestiä | ]