3770:stä "ylikellotin" joo, mutta siinä ei voltteja tarvinnu nostaa kun otettiin vaan löysät pois. Joten miten sä onnistut polttamaan yhtään mitään, mikäli et koske voltteihin ? Kerrotko tämän ?
>>736544 Edelleen, mistä vitusta sä keksit taas tämänkin että näytönohjaimia tykkäisin kellotella ? Näyttiksiä en ole koskaan kellottanut, enkä prossuja koko elämässäni kuin kahta yksilöä joista toinen ei ollut edes oma.
Että se siitä.
[
6 viestiä
|
]
⭰
Ankka tulee takaisin
Pariisin AOE -repriisi
voimasavut
AI anime tyty-yde
NAKUANKKA asentaa atk
peltotyöt pahasti kesken
Norjalainen kynttilä
Homma hallussa
näytönohjain
Spontaneous human combustion
Prosessityöskentelyn vaihtoehdot
peilfeis palaa
sai ansionsa mukaan
tein jutun itse ja säästin
normipäivä töissä
Coolerin vaihto
Ilmeeni kun saan kultajaskasta kultakimpaleen 5x kertoimella