yrittää saada börheyskorvauksia :3 yrittää saada börheyskorvauksia :3
Czech one too Czech one too
Kahvi Kahvi
hassut kengät hassut kengät
älä koskaan anna periksi älä koskaan anna periksi
conqistadorid conqistadorid
Mopoilua Mopoilua
Kamerukset Kamerukset
Töitä on tullu tehtyä Töitä on tullu tehtyä
Voi vittu Voi vittu
Kateellinen Kateellinen
Äänekkäät lahjoitukset tuo eri pompulat paikalle Äänekkäät lahjoitukset tuo eri pompulat paikalle
xenu xenu
Tä? Tä?
Päivän mietelause Päivän mietelause
pitäskö nuo pestä välillä pitäskö nuo pestä välillä
Mr.Pihvi osti tälläsen Mr.Pihvi osti tälläsen
Purkkipiilo Purkkipiilo
bombo klaa bombo klaa
Eduskuntatalon pylväät Eduskuntatalon pylväät
whisgas whisgas
Honey, nobody is looking at them now Honey, nobody is looking at them now
Jauhelihakeitto Jauhelihakeitto
Paha virhe >:3 Paha virhe >:3
 753 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.54 MB, 1 tiedosto, 19.04.2024 21:22:44
[ + 2 | ]

näytönohjain

[69938] [naytonohjain.png] [0.54 MB] [738x656] [] []
naytonohjain.png

näytönohjain

(7)  · 

myynti ilmoitus

19.04.2024 22:09:57
#615202 [+4] Piilota Suosittele

>>615198 Tuo on näytön teline, ei näytön ohjain. Tuo ei itsenäisesti ohjaa näyttöä minnekään, sen ohjaamisen tekee tuossa tapauksessa henkilö, joka liikuttaa tuossa telineessä kiinni olevaa näyttöä. Menisit sinäkin töihin, niin ehkä viisastuisit.

21.04.2024 05:55:45
#615684 [+2] Piilota Suosittele

>>615202 ei ohjain tarkoita sitä että se ohjaisi itsenäisesti mitään vitun idiootti. Sana ohjain viittaa välineeseen jonka kautta jotain ohjataan. Eihän autokuskikaan ole auton ohjain vaan auton ohjaaja. Voi kiesus mikä 65 äo paska aivo.

09.05.2024 23:43:54 | 23:45:32
#619748 [+-] Piilota Suosittele

>>615684
Nii saatana! Auton ohjain vai autonohjain on esimerkiksi kaasu, jarru, ja ratti. ..ja kalja, silloin auto kulkee kovempaa, siinä on enemmän tehoja, mutta se on herkempi ohjautumaan suurissakin nopeuksissa kaistaltaan.

26.01.2025 09:40:53
#676212 [+-] Piilota Suosittele

rakensin yhelle hepulle tietokoneen vähän niinkuin ylijäämistä komponenteistä surffaus koneeksi. se sano että miksi siinä pitää olla näytön ohjain, eikö se näyttö ohjaudu jotenkin muutenkin.

[ 7 viestiä | ]