Klassinen Sinfest Klassinen Sinfest
Benis :--D Benis :--D
Ois kyllä Ois kyllä
Kuvakommentti Kuvakommentti
Arkistoon Arkistoon
Läski paska Läski paska
Kuvaotokset #11 Kuvaotokset #11
Kirahvi viimeistelty Kirahvi viimeistelty
??? ???
kissatko ei muka älykkäitä :3 kissatko ei muka älykkäitä :3
Naiset ja miehet Naiset ja miehet
Kissojen runoja Kissojen runoja
Kuvaotokset #12 Kuvaotokset #12
de way de way
PYLLYNALLE TYKKÄÄ KAKASTA PYLLYNALLE TYKKÄÄ KAKASTA
we are dogs and we like socks we are dogs and we like socks
Jesus Truthsayer Jesus Truthsayer
Trump tweettivaltaistuimellaan Trump tweettivaltaistuimellaan
Puuro sarjis Puuro sarjis
>maki-sushi-kolehmainen :D >maki-sushi-kolehmainen :D
Juuh okei Juuh okei
Koiran ilo sateesta Koiran ilo sateesta
Yui ei välttämättä halua Yui ei välttämättä halua
Onneks on kaljaa Onneks on kaljaa
 764 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 15.04.2024 20:51:37
[ + 3 | ]

Kiitos SDP

[69867] [Nayttokuva_2024-04-15_205051.png] [0.06 MB] [786x892] [] []
Nayttokuva_2024-04-15_205051.png

sdp

(558)  · 

velkaviisikko

 · 

rahaa

(7)  · 

on

(118)
15.04.2024 21:15:53
#614592 [+3] Piilota Suosittele

Jos nuo kaikki plussataan yhteen, niin ylivoimainen enemmistö lainasta on otettu kokoomusvetoisen oikeistohallituksen aikana

16.04.2024 02:29:08
#614645 [+1] Piilota Suosittele

Mää en todellakkaan tykkää Orposta, en saatanan vittu todellakkaan. Mutta ku kehitysvammaset on nostaneet aivan vitusti velekaa ja jättäneet laskun maksun muille niin.. Sairainta tässä on, että demonit sitten nyt vinkuu ja vonkuu, että miks otetaan lainaa maksaakseen niien kusemat hommat. Kysykää vittu saatana vaikka Mäkyseltä, helevetin pillun perse.

16.04.2024 16:42:17
#614689 [+-] Piilota Suosittele

>>614592 Jos taas nuo kaikki suhteutetaan hallitusvuosiin, mikä on relevantimpi tapa vertailla näitä, demarijohtoiset hallitukset ovat aivan omilla luvuillaan maan velkaannuttamisessa. Valtiontalouden on pelastanut vain se tosiasia, että äänestäjät ovat useammin ymmärtäneet oman parhaansa, eivätkä ole äänestäneet demareita.

16.04.2024 18:34:39
#614732 [+-] Piilota Suosittele

Jaa ei se sipilä kovin paska jätkä ollukkaan.. sillä on ollu yritystä.. mutta sitte ryssi maahanmuuttoasiat pahemman kerran..

[ 11 viestiä | ]