Tuliset esileikit Tuliset esileikit
Vittu m'oon nero- VOI VIT- Vittu m'oon nero- VOI VIT-
Alita Alita
Joni Joni Joni Joni
Sattumaako? Sattumaako?
Tehokkaampi jytky Tehokkaampi jytky
Kahvilajikkeita Kahvilajikkeita
"Alamaiset" "Alamaiset"
Peta vs RSPCA Peta vs RSPCA
Kela pls Kela pls
Muodin huippu Muodin huippu
Tässä on "viaton poistuminen" tanssini Tässä on "viaton poistuminen" tanssini
Kalja on nestemäistä Kalja on nestemäistä
Fantasiamaailmat pähkinänkuoressa Fantasiamaailmat pähkinänkuoressa
Unettomat yöt Unettomat yöt
Mukaan vaan Mukaan vaan
Katse Katse
Kiistäjä. Kiistäjä.
onko hampaat harjattu onko hampaat harjattu
Hiilihydraatit kohillaan Hiilihydraatit kohillaan
mieti ite mieti ite
Elon on kaikkialla Elon on kaikkialla
Soon >:3 Soon >:3
Trying To Find A Doctor at an Anti Vaccine Rally Trying To Find A Doctor at an Anti Vaccine Rally
 735 näyttökertaa, 5 viestiä, 4.09 MB, 1 tiedosto, 15.11.2019 23:49:31
[ + 0 | ]

läppäpuhelimen paluu

[36738] [0.mp4] [4.09 MB] [576x720] [] []

taittopuhelin

 · 

läppä

(6)  · 

motorola

 · 

razr

16.11.2019 02:57:48
#271265 [+1] Piilota Suosittele

Niin no. Soitan kännykällä parhaimmillaanki ehkä pari tuntia kuukaudessa ja lähetän pari tekstiviestiä. Nettiä tykkään käyttää sen verran, että ku ajan tuntemattomilla seuduilla niin laitan sen ilmasen navigaattorin mikä ilmottaa linnunpöntöt ajoissa. 25 euroa kuukaudessa tästä? Juu ei. 700 euron puhelin tätä varten? No ei todellakkaan.

[ 5 viestiä | ]