Alä katso - Voimamiehet Markku ja Ilkka sekä yllättävä Alä katso - Voimamiehet Markku ja Ilkka sekä yllättävä
hyikynttilä hyikynttilä
Oletettu Oletettu
Partynigan tauti Partynigan tauti
Tässä on oikea tietokone hapsille ja kokoa itse tai pyydä jotain Tässä on oikea tietokone hapsille ja kokoa itse tai pyydä jotain
Lesbiaani Lesbiaani
kierrätystä kierrätystä
tänne se käsi :3 tänne se käsi :3
Elovena Elovena
Gondola ei enään katsele vain sivusta Gondola ei enään katsele vain sivusta
Viiksi-vallu Viiksi-vallu
Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut
More will come More will come
Ekovena Ekovena
Ruotsi on mennyttä Ruotsi on mennyttä
Maamiina Maamiina
Conan - vanha haamu laulaa totuuksia Conan - vanha haamu laulaa totuuksia
Hal-le-lu jah! It's a miracle! Hal-le-lu jah! It's a miracle!
Dobby Dobby
mikä työturvallisuuskortti tähän vaaditaan? mikä työturvallisuuskortti tähän vaaditaan?
This juice is so good This juice is so good
Ricky Gervais at the Golden Globes 2020 - All of his bits Ricky Gervais at the Golden Globes 2020 - All of his bits
Slayjerin taivaanportti Slayjerin taivaanportti
Voisko joku kannatella tota? Voisko joku kannatella tota?
 736 näyttökertaa, 16 viestiä, 1.2 MB, 1 tiedosto, 06.04.2024 18:48:50
[ + 3 | ]

ahtaajien lakko

[69574] [ahtaajien_lakko.png] [1.2 MB] [1080x807] [] []
ahtaajien_lakko.png

ahtaaja

 · 

lakko

(15)  · 

kommunisti

(91)  · 

juoppo

(87)
06.04.2024 19:09:51
#612484 [+-] Piilota Suosittele

>>612483
160e päivä
Lasketaan että kuukaudessa on 22 työpäivää. Se tekee 3520e/kuukaudessa. Sit kertaa se määrä minkä verran oli lakkoilijoita? Kukas nämä maksoi? Ei vissiin liitto?

06.04.2024 19:16:10
#612487 [+2] Piilota Suosittele

meillä on koko talven ollu vähän siinä kintaalla että töitä riittää kaikille ja nää läskimahat lakkoilee saatana

06.04.2024 19:18:04
#612488 [+-] Piilota Suosittele

>>612485
Niin lakkolaiselle? Se on silti 2200e/kk. Silti, noiden 3520e/kk x ahtaajien määrä pitäis mennä liiton rahoista eikö? Vai ovatko nekin mulkut ottanu sen vaatimukseks hallitukselta jolloin se menee valtion = veronmaksajien piikkiin?

Vai oliko liitoilla varaa tohon?

06.04.2024 19:28:18
#612492 [+-] Piilota Suosittele

>>612489
Hmm. Itse olen lukenut jossain miten osa porukasta erosi liitosta jotta voi palata takas töihin? Miksi he haluaisi tehdä niin, jos rahaa tulee kuitenkin noin paljon? Ei 2200e/kk mikään huono palkka ole?

06.04.2024 19:29:10
#612494 [+2] Piilota Suosittele

>>612477 Lähinnä siis tarkoitin että kun lakon jälkeen nämä paskamahat menevät takaisin "töihin", niin se työmäärä joka siellä odottaa edellyttää kellon ympäri töissä olemista. Ja kun normipalkkaan(joka ei ole yhtään huono) lisätään kaiken maailman ylitylisät, viikonloppulistä ja sunnuntailisät niin he pääsevät tonnin päiväliksoihin.

06.04.2024 19:31:06
#612496 [+-] Piilota Suosittele

Työn orjat krapulayöstä nouskaa!

Ja ei kun ahtaajille ylityökorvaukset nyt sitten päälle.

Jos grillijonossa joku mainostaa, että on ahtaaja, tiedätte kyllä mitä tehdä.

06.04.2024 19:32:31
#612497 [+-] Piilota Suosittele

>>612494
Eli tää on samanlainen keissi ku paperiliito? No ei sekään enää paukuttele henkseleitä, ihan itte vetivät liian pitkälle jollon suurin osa tuotannosta siirrettiin ulkomaille. Onks se sit kivaa? Satamien ja ahtaajien tapauksessa valtio vois vähä kansallistaa ne ja vetää säännöt ja palkat uusiks. Jos ei kiinnosta lähe menee, kyllä ne porukkaa saa sinne töihin

06.04.2024 19:46:20
#612510 [+-] Piilota Suosittele

>>612492 Luulen että tuo työstä eroaminen on jotain valtamedian paska-uutisia, toki liittoon kuulumattomat tai määrä-aikaiset ovat voineet hakeutua muihin töihin..Tämä on vain spekulointia.

[ 16 viestiä | ]