Olis hyvä kun aina aamuisin ; illalla kiertäis kaikki torit ja puistot sammuneiden deekujen lakaisu auto joka kauhois noi denat lavalle ja kuskais vaikka tarastenjärven käsittelyasemalle. Ei meinaan poliisia näköjään kiinnosta poistaa puistossa lähes 24/7 roikkuvaa örinälaumaa joka poistuu paikalta vain hakeakseen *evästä*, mennäkseen pusikkoon paskalle tai kuselle (kaikkien näkyvillä), tai sateen yllättäessä viereisen leikkipuiston katosten alle tai ostarin sisään mistä vartijat antaa porukalle hetkessä lähdöt kun eivät osaa käyttäytyä.
[
2 viestiä
|
]
⭰
CMX - Matti (cover)
Meet the Techmarine
tikkakosken puuhamaa
Viestittelyä
Olutta!
Rammstein - Mein Land (OV)
Paloviinan hyvä ystävä
Juoppo
A father's regret
Iittala aalto kaljakko
Kratos ja olut
Holokausti-olut
Onko näin
Kansan edustaja
Remonttitarvikkeet
ahtaajien lakko
no mikä ettei
Kalja woketettu
kusinen yrjis
vaaraalliset turvavyöt
Pahaan kuntoon Ville Haapasalo on itsensä ryypännyt